ŻAKARDOWE PONCZO


                                                   ŻAKARDOWE PONCZO

#Jesień na razie rozpieszcza nas słońcem, feerią barw, nawet trawa jest jeszcze gdzieniegdzie zielona, ale najważniejsza jest ta złota kula -  słońce, która sprawia, że nie zapadamy jeszcze w zimowy letarg. 

Szkoda tylko,że dzień jest taki krótki, ale i tak mamy powody do zadowolenia, bo jesienna szaruga, a z tym kojarzy nam sie głównie listopad na razie nie rozgościła sie na dobre, Dlatego korzystając z tej sprzyjającej aury pozostaję ciagle w klimatach swetrowych. 

Poncho ja nazywam  innym modelem swetra, a w takie dni jak dziś świetnie zastąpi nam kurtkę. Parę razy juz gościło na moim blogu i chociaz jest mniej wygodne od swetra ( to taka moja subiektywna opinia), to mimo wszystko ja je bardzo lubię. To wypatrzone na stronie ZARY skradło moje serce, te kolory, miękka otulajaca dzianina i hafty to według mnie jeden z ciekawszych produktów w jesiennej kolekcji. Przyznam, że w tym roku Zara w kolekcji ma bardzo dużo ciekawych swetrowych pozycji od kardiganów, przez swetry czy dzisiejsze ponczo. Zestawione z zamszowymi wygodnymi botami frimy Alma En Pena i jeansami to świetna spacerowa stylizacja. 


Tłem sesji było moje ukochane miejsce, gdzie latem spędzam każdą wolną chwilę . Dziś było pusto i cicho tak jak lubię .



















                                                               PONCHO - ZARA
                                                        JEANSY   - BUTIK MARIE
                                                        BOTKI     - ALMA EN PENA

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Myślę że jesienią i przed zblizajacą sie zimą potrzebujemy jak najwiecej kolorów i to ponczo daje mnóstwo energii��♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jesień i zimą nie musi być smutna, wystarczy że za oknem częściej buro i ponuro więc ratujmy się kolorami ❤🧡💛💙💚

      Usuń
  2. Świetne ponczo, ja też w tym roku po raz pierwszy nabyłam, ale jednolite, nie takie barwne jak twoje. Super fotki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko mam kilka, ale to mnie urzekło od pierwszego wejrzenia. Buziaki

      Usuń