BLACK SWAN PIERZASTOŚĆ/ FEATHER EXTRAVAGANZA


PHENOMENAL US - CHALLENGE 64


                                                          Po dłuższej przerwie wracam do Was z II częścią mojej sesji zdjęciowej. Dziś cykl zdjęć, które zatytułowałam BLACK SWAN . Wszystko co miałam napisać o pobudkach które mną kierowały przy realizacji tego projektu jest w I części czyli TUTAJ .
Jeśli ktoś przeoczył ten wpis to serdecznie zapraszam do czytania . 

                                                          Dziś nie będzie mojego osobistego tekstu, posłużę się natomiast przepięknym tekstem piosenki KAYAH pod tytułem  " To Nie Ptak" . Myślę , że przy tej sesji wybrzmi najlepiej. 

                                                           Monika bardzo dziękuję za inspirację . 

       

TO NIE PTAK

W kolorowej sukieneczce krząta się 
Raz po raz odwraca głowę 
Uśmiech śle 
Mógłbyś przysiąc że 
Widziałeś wczoraj skrzydła jej 
Jak je chowała pod sukienką 
Lecz ona 

To nie ptak czy nie widzisz? 
To nie jest ptak 
Ona to nie ptak 
To nie jest ptak czy nie widzisz? 

Kocham ciebie mówi każdy jej mały ruch 
Lecz ty wśród kolorowych falban szukasz piór 
Bo jesteś pewien że 
Wczoraj widziałeś skrzydeł cień 
Dlatego klatkę zbudowałeś 
Lecz ona 

To nie ptak czy nie widzisz? 
To nie jest ptak 
Ona to nie ptak 
To nie jest ptak czy nie widzisz? 

Tego dnia, gdy ciemność skradnie serce ci 
Ona w oknie będzie śmiać się lecz przez łzy 
Rozpuści czarność włosów i 
Zmieniona w kruka skoczy by 
Za chwilę oknem tym powrócić tu 
lecz jako 

Rajski ptak bo tak chciałeś 
Jako rajski ptak 
Rajski ptak 
Jako rajski ptak bo tak chciałeś!


                                                     


 Zdjęcia autorstwa przekochanej Małgosi Kozakowskiej.
 Mam nadzieję, że  niebawem stworzymy coś nowego. 




















#widzialnefenomenalne #phenomenalus #phenomenaluschallenge

CONVERSATION

32 komentarze:

  1. polecam się na przyszłość... niech ten łańcuszek ciągnie się dalej - Kaja zainspirowała mnie wielokrotnie, ja pchnełam to w Twoją stronę , a Ty swoim blogiem zainspirujesz kolejne kobiety....tylko nie bój się BYĆ SOBĄ I DLA SIEBIE...Całuję i ściskam..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika ciągle się tego uczę i mam nadzieję, że w końcu mi się to uda. Buziaki :)

      Usuń
  2. Bea super, że realizujesz swoje marzenia ☺ Sesja cudowna ❤ ale ja nie wiem czy będę mogła ją oglądać, bo obawiam się, że po prawie 35 latach małżeństwa rzucę męża!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu pociesze Cie będziesz tu mogła zaglądać bo III części raczej nie będzie, także mąż może spać spokojnie ;). Buziaki Oleńko

      Usuń
  3. Piękne...czar, urok, zmysłowość... delikatnośc, wdzięk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno bardzo Ci dziękuję i cieszę się ze dostrzegłaś to w tych zdjęciach, bo niestety są tacy co widzą zgoła coś innego, ale tak to już jest widzimy to co nam w duszy gra. Twoja musi być bardzo delikatna i wrażliwa. Dziękuję Ci raz jeszcze .

      Usuń
  4. Codziennie piękniejszy, każdego dnia wygląda piękniej! Uwielbiam ten wygląd, co jeszcze mogę powiedzieć? Sukienka jest urocza, uwielbiam materiał, koronkę na ramionach i efektowne rękawy. Uwielbiam akcenty czerwieni na kolczykach, na twoich paznokciach ... Lubię twoje buty i twoje tak wyrafinowane pończochy. I, oczywiście, uwielbiam twój odważny i zmysłowy wygląd. Jesteś naprawdę bardzo elegancką kobietą, ale także piękną kobietą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Josep czasem myślę, że jestem zbyt odważną kobietą, ale nic na to nie poradzę, że zawsze lubiłam iść pod prąd. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie

      Usuń
  5. Wiem, że się powtórzę ale rzeczywiście sesja jest delikatna a zarazem zmysłowa. Realizuj dalej swoje marzenia i nie daj się zaszufladkować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) postaram się . Pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękna sesja, świetnie, że realizujesz marzenia...pozdrawiam Beatko serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ja tez tak uważam, bo marzenia nie są tylko od marzenia, ale od realizowania :)/ Pozdrawiam bardzo serdecznie

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba,serdecznie pozdrawiam.Zapraszam do siebie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, a na bloga zaraz biegnę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. WOW, simply WOW, Harry Who x x x

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie ptak.........
    Wyglądasz pięknie i seksownie, fajnie się realizujesz Bea. Przeszłaś dużą przemianę odkąd Cię "poznałam" :)) Buziaki.
    Plumeria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plumerio nie mogę się z Tobą nie zgodzić, bo sama siebie sprzed lat nie bardzo poznaję . Buziaki kochana :)

      Usuń
  10. Mnie się podoba, jest w sam raz. Zakryte tyle co potrzeba i odkryte tyle co powinno, że tak powiem. Jest kobieco, delikatnie, zmysłowo. Bardzo ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo to bardzo się cieszę, bo absolutnie nie chciałam epatować wiesz czym. Dziękuje bardzo i pozdrawiam

      Usuń
  11. Jesteś cudownym czarnym łabędziem, a właściwie łabędzicą ;) :))))) . Brawo - kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest mOOooc kochana :D
    jeśli chodzi o moją opinię, to napisałam "opowiadanie" do poprzedniego posta, więc dzisiaj pozostanę tylko przy zachwycaniu się zdjęciami, które wyszły po prostu obłędnie <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle wspaniale wyglądasz, bardzo zmysłowo i kobieco. Z wielką przyjemnością ogląda się Twoje zdjęcia :)
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno jest mi bardzo miło. Dziękuję bardzo . Buziaki :)

      Usuń
  14. Zdjęcie 2 i 3 bardzo mi się podoba.W ogóle wszystkie. Pięknie po prostu 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyjątkowo 1 i 3 :) . Dziękuje bardzo . Buziaki ślę

      Usuń
  15. Śliczna sesja zmysłowa kobieca i z klasą 🙂👏🏽😍👍

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie wtedy , cudownie teraz :) )))))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przywracasz wiarę w istnienie elegancji i kobiecości na sto procent.

    OdpowiedzUsuń