Francja Elegancja



                                                Dziś stylizacja, którą nazwałam Francja - Elegancja :) . Być może za sprawą beretu, który niezmiennie kojarzy mi się właśnie z tym krajem, dodałam do tego szczyptę elegancji, czyli przepiękną sukienkę autorstwa mojej siostry Ewy w energetycznym kolorze fuksji. 
Z tą sukienką zresztą wiąże się pewna historia, bo choć sukienka ma kilka już lat, to dla mnie jest jak nowa, a dlaczego ? już Wam o tym opowiadam. 

                                               Moja szafa i moja garderoba jak zapewne u każdej dziewczyny, która zajmuje się stylizacjami mieści więcej, niż jest w stanie przyjąć. Z tego właśnie powodu moje ubrania w szafie wymieniają się czyli co roku wiosną w  królują w niej  ubrania wiosenno-letnie, po czym pięknie spakowane zimują do następnej wiosny, a  ich miejsce zajmują ubrania jesienno-zimowe. I tak jakieś 3 lata temu, kiedy przyszła pora na swetry, golfy i ciepłe sukienki zaczęłam uwalniać je z pudeł, organizerów i różnych takich i nagle Zonk.....nie ma moich ulubionych sukienek w większości uszytych przez moją siostrę. Przeszukałam wszystkie miejsca, i co i nic...zapadły się pod ziemię, no bo same chyba nie wyszły i nie zmieniły właścicielki. Co roku powtarzałam ten sam rytuał i niestety ale przepadły jak kamień w wodę, było mi ich bardzo szkoda, ale co zrobić czary jakieś czy co. Kiedy już oswoiłam się z myślą, ze nigdy ich nie zobaczę, przy okazji pokazania mojej koleżance pudełek na buty, otworzyłam pewną szafkę, którą otwieram jakieś kilka razy w miesiącu i nagle mój wzrok padł na półkę praktycznie na wysokości moich oczu i zobaczyłam duży granatowy organizer, wyjęłam go i co tam znalazłam ....same CUDA , czyli to czego szukałam przez 3 lata. Tajemnicą na zawsze pozostanie co moje oczy widziały  patrząc na ta półkę? Nie mam zielonego pojęcia....chyba to był jakiś stan pomroczności jasnej ;). W każdym razie po 3 latach niebytu moje ukochane sukienki dostały nowe życie. Ta sukienka z tej stylizacji jest właśnie jedną z nich. Uszyta z parzonej wełny w kolorze fuksji to jedna z moich ulubionych. Połączyłam ją z czernią, choć chętnie poeksperymentowała bym tu z czerwienią, niestety nawet moja szafa ma pewne ograniczenia. Oczywiście odmładzające kozaki i ulubione o tej porze roku kamizelki to mój MUST HAVE . 
Odrobinę elegancji przemyciłam w mitenkach, czyli rękawiczkach bez palców wyszywanych perełkami , a Francję reprezentuje wspomniany czarny beret . 

                                            Na koniec jeszcze jedna dla mnie super budująca wiadomość,  a mianowicie mail, który otrzymałam od zespołu Modna Polka , że moje stylizacje zostały docenione i od dziś mam status Exclusive . Przyznam , że to dla mnie duże wyróżnienie tym bardziej , że jestem tam od niedawna i umieściłam tam dopiero 66 stylizacji :) Więc takie wyróżnienie jest dla mnie bardzo ważne i pokazuje mi, ze to co robię ma jednak sens . 







CONVERSATION

45 komentarze:

  1. Gratulacje - nagroda zasłużona. Fajna kolorystyka i super buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda dziękuje bardzo no i sukienki znalezione po części dzięki Tobie ;)

      Usuń
  2. możnaby powiedzieć sukienka dla statecznej pani z klasą - przypięta róza, długość prawie do kolanka, a tu nagle - te kieszenie, które sprawiają , że robi się z tego niemal hipsterska kreacja - rewelacja, Ewa ma niesamowity talent! Tak sobie wyobraziłam teraz Ciebie w Paryżu....gdzieś na moście albo pod wieżą , albo z kawą w dłoni w paryskiej kafejce!...echh..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia oj tak ta kafejka i wieża w Paryżu mi się marzy :) Ewa to faktycznie wyjątkowy talent

      Usuń
  3. Bardzo zdolną masz siostrę ☺ Super suknię wymodziła, a Ty ją pięknie dokomponowałaś ☺ Kiedyś szukałam ładowarki 5 razy w tej samej szufladce a kabel zwisał jej 20 cm na zewnątrz!!😂😂😂 a mama koleżanki ukryła prezenty św. w piwnicy za słoikami i znalazła dopiero jak wszystkie zużyła po latach 😂😂😂 Super znalezisko i super nobilitacja na Modnej ☺ Buziole ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak siostra to prawdziwy skarb . Uśmiałam się z tej ładowarki ...prezenty też dobre. Dziękuję Olu bardzo :)

      Usuń
  4. Siedzę i mysle co ja mam napisać pod tym postem chyba to ze cieszę się że sukienka się znalazła i tak pięknie w niej wygladasz wielkie gratulacje za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa jako autorka tej sukienki powinnaś być z siebie dumna. Następne już wiszą w kolejce do stylizacji. Buziaki

      Usuń
  5. Ja chcę taką sukienkę!!! Piękna jest! I Ty Bea przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula trzeba się uśmiechnąć do Ewy, chociaż ona się teraz na miniaturowe sukienki przerzuciła. Buziaki i dziękuje kochana

      Usuń
  6. Ja miałam przyjaciółkę, która szyła mi przez lata takie perełki jak Twoja. Nie pozbyłam się ich i teraz co jakiś czas wyciągam z głębin szafy. Więc szafy ... pękają w szwach :) A Twoja sukienka piękna, zwłaszcza ma niesamowity kolor. Wyglądasz super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też te wszystkie sukienki jak skarby traktuję, bo to również dla mnie pamiątka i mam do nich szczególny sentyment. Dziękuje bardzo i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. boska stylizacja sorry ale beret Cię postarza choć może nie jestem obiektywna bo nie lubię tego nakrycia głowy stylizacja prześliczna i mega kobieca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z tym beretem to się muszę zgodzić nie do końca byłam przekonana ale brakowało mu jakiejś kropki nad i
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Jest Francja-elegancja, cudnie wyglądasz...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolną masz siostrę! Przepiękna sukienka!!!
    Całość, jak dla mnie, to też francuska elegancja! Szykownie wyglądasz!

    Hehehe, ja tez jak czegoś konkretnego szukam, to znależć nie mogę...A jak nie szukam, to wpada mi w ręce:))

    I gratulacje za wyróżnienie!!! Należy Ci się!!!:D

    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko cieszę się, że mój zamysł się udał i trochę tej Francji-Elegancji przemyciłam . Dzięki bardzo, mnie to wyróżnienie również ucieszyło. Buziaki

      Usuń
  10. Piękna sukienka;)) podoba mi się to zestawienie;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Madziu bardzo mi miło pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Stylizacja prosto z paryskiej ulicy :) pieknie :)

    Pozdrawiam Renata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko bardzo, bardzo dziękuję. Cieszę się że wpadłaś tu do mnie. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Wyglądasz zjawiskowo! W różu Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna kobieca stylizacja, dobrze Ci w fuksji, beret dodaje elegancji. Podoba mi się taka Beatka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko bo fuksja to jeden z moich ulubionych kolorów. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie

      Usuń
  15. Troszkę się zaśmiałam, bo miewam identyczne sytuacje z tą pomrocznością ;) Beatko Na moje oko ta stylizacja jest prześliczna, cała! Nie zgadzam się, że beret Cię postarza gdyż cała reszta jak na młodej i bardzo eleganckiej osobie wygląda. Sukienka prosta, ale taki kolor i tak skrojona, że jest po prostu prześliczna a kwiat dodaje jeszcze więcej elegancji. :) Gratuluję Ci kochana wyróżnienia, zasłużyłaś. :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Larissa a może u mnie to już ślepota ;) grunt że się znalazły, bo bardzo mi ich brakowało. Tą sukienkę w szczególności. Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie i śle buziaki :)

      Usuń
  16. Uwielbiam kolor twojej sukienki i uwielbiam to połączenie, wesoły strój, z akcentami francuskości i oryginalnymi elementami wspaniałej urody. Kamizelka, buty i czapka są piękne i dodają niezbędny punkt estetycznego odważnego uzupełnienia pięknej sukienki. Zawsze wyglądasz wspaniale, zawsze osiągasz sukces dzięki propozycjom, jesteś najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny futrzak, sukienka i kozaczki :) Beret dopełnia całości, bardzo mi się podoba Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adrianno bardzo dziękuję i pozdrawiam Waszą dwójkę :)

      Usuń
  18. Piękna sukienka plus dodatki tworzą super stylizację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze i dziękuję. Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Cudnie!! Torba - mega ������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu dziękuję bardzo . Buziaki przesyłam

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, dzięki. Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  21. BAAARDZO elegancko,bardzo stylowo, pięknie :)))))) Kisses - Margot :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń