Total look w kolorze bordo



                                                                Dziś postawiłam na stylizację w jednym kolorze, czyli tzw. TOTAL LOOK.  W świecie mody nie jest to żadna nowość, ani najnowszy trend, ja natomiast czasami bardzo lubię takie monochromatyczne połączenia. 
                                                                Podstawą mojej  stylizacji jest kardigan w przepięknym bordowym kolorze, ale to w jakim kolorze Wy zrobicie taką stylizację, zależy tylko i wyłącznie od waszej fantazji, ulubionych kolorów, lub zawartości Waszej szafy. 
                                                              Kardigan to moja kolejna perełka upolowana w TkMaxx, irlandzkiej firmy Aran Crafts. Sweter jest w 100% wykonany z wełny merynosów, co  przynajmniej dla mnie jest wyznacznikiem dobrej jakości i czasem lepiej kupić jeden sweter zwłaszcza taki który,  posłuży Wam dłużej niż jeden sezon, niż 10 swetrów marnej jakości, które zmechacą się po jednym założeniu. Z ciekawości odszukałam firmę w internecie i o dziwo dokładnie taki sam  w szarym kolorze i prezentowanym przeze mnie jest do kupienia na ich stronie internetowej, wiec jeśli ktoś jest zainteresowany , wystarczy kliknąć w ten link KARDIGAN . ( post nie jest w żaden sposób sponsorowany, postanowiłam jeśli to jest tylko możliwe linkować to co mam na sobie w danej stylizacji :) )


Kolorystycznie z kardiganem zgrał się sweter z dekoltem w serek i tiulowa spódniczka, która miała nadać całości lekkiego, niezobowiązującego charakteru. Rajstopy w takim samym kolorze i kozaki, uzupełniają całość. No i znana już Wam z innych stylizacji torebka.  Stylizacja w sam raz na ciepłą jesień jaka jeszcze za kilka dni ma na chwilę u nas zagościć. Co myślicie " Lubicie takie jednokolorowe połączenia czy jednak wolicie zasady kontrastu? 

                                                          Photo - Moda i takie tam
                                                         












                                                                    Kardigan - Aran Crafts
                                                                    Sweter    - Stradivarius
                                                                    Spódniczka - Polka Butik
                                                                    Rajstopy - Gatta
                                                                    Torebka - No name
                                                                    Kozaki - Claudio Rosetti


CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Piękny total look w cudownej tonacji, uwielbiam kardigany z kapturem ☺ Buziaki 💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu ja również uwielbiam kardigany z kapturem . Buziaki

      Usuń
  2. Beti, wyglądałaś przepięknie moja kochana! jeste bardzo na tak z tym lookiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje Ci ten kolor;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wszelkie odcienie bordo, śliwki czy oberżyny. Pozdrawiam bardzo serdecznie

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają kardigany z kapturem i jeszcze ten kolor.... wow.
    Cudnie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EWa dziękuje bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. No cudo! Całość extra!Dodatki jak dla mnie dodają tu czegoś, co trudno nazwać, ale ten szczegół, gdzie diabeł tkwi :) Każda Twoja stylizacja ma w sobie coś niepowtarzalnego, dlatego chce się tu wracać i podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latrisso jesteś jedną z moich najwierniejszych fanek i bardzo to sobie cenie. Dziękuje kochana bardzo

      Usuń
  6. Drogi przyjacielu, kocham kolor twojego wyglądu, uwielbiam design i uwielbiam miękkość, słodycz i ciepło tej propozycji. Sweterek z kapturem jest ładny i wyglądasz z nim efektownie. Uwielbiam twoje buty i delikatny tiul, który zdobi dno Twojego wyglądu. Piękna monochromatyczna, piękna kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jeden z moich ulubionych. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  8. Bordo to mój kolor :))))) Fantastycznie !!! Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubierasz sie rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń