PINK OVERSIZE COAT

 



                                       PINK OVERSIZE COAT

  Obiecałam (przede wszystkim sobie ) i wracam do Was  z nową stylizacją. Stylizacja  niby jesienna, ale kolorystycznie to prawdziwa bomba energetyczna. 

Połączenie kolorów jest dość nieoczywiste, zestawienie wielbłądziego brązu z cyklamenowym różem to nie są kolory, które na co dzień  widujemy na naszych ulicach. Przyznam, że wracając ze zdjęć i korzystajac z pieknej pogody zafundowałam sobie mały spacer, i na ulicy byłam chyba jedyną tak kolorowo ubraną osobą. Ja kolorów się nie boję, wręcz jestem od nich uzależniona, moja szafa to prawdziwy wielokolorowy tygiel . Niestety na naszych ulicach większość to bardzo zachowawcze kolory. Warto kolory przemycić chociażby w dodatkach jeśli ulubionym kolorem jest każdy byle by był szary lub czarny ;) 

Fason płaszcza to prawdziwy oversize, dlatego wszystko co pod spodem jest już blisko ciała, żeby nie wyglądać w takim fasonie monstrualnie. 

Taki typ płaszcza świetnie będzie się prezentował zarówno w wersji eleganckiej takiej jak moja stylizacja, jak i sportowej , biała koszula, jeansy i adidasy tez będą świetnie współgrać. 




Ja płaszcz połączyłam z zamszową mini spódniczką, marynarką w odcieniu płaszcza i zamszowymi botkami na wygodnym stabilnym słupku. 















Ciekawa jestem co myślicie o takim połączeniu, będę wdzięczna jeśli wyrazicie ją w komentarzu. 

W sesji udział wzięli


                                                   Płaszcz - LUMINA

                                                   Marynarka  - MANGO

                                                   Spódniczka - VILA

                                                   Botki - CAFE NOIR

                                                   Torebka - LIU JO

                                                   Pasek i biżuteria - z drugiej ręki z duchem ZERO WASTE

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Wyglądasz cudnie:)))taki kolor różu uwielbiam,zresztą kocham każdy róż:)))masz rację nasze ulice trochę boją się kolorów:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjne połączenie kolorów i wzorów. Świetnie, że wracasz z blogowaniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak długo nie widzisz swoich postów i wyglądu! Uwielbiam ten płaszcz, jest naprawdę piękny. Uwielbiam połączenie kolorów, różu, wielbłąda... Tkanina jest cudowna, wełna, zamsz... Twoje serca na karku. Piękny strój, bardzo jesienny i bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy bym nie pomyślała, że połączenie tych kolorów da taki piekny efekt����

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!! Ale super brąz z takim różem !!!
    No i całość świetna! Pięknie wyglądasz! Spódniczki zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń