W czym na wesele czyli sukienka z frędzlami


W czym na wesele, czyli sukienka z frędzlami

 Sezon ślubny trwa w najlepsze i jeszcze parę miesięcy potrwa, dlatego dziś chciałam Wam pokazać moją weselną stylizację.
Sukienka firmy La Grue zapewne zyska zarówno zwolenniczki i przeciwniczki , ale mnie urzekła. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia.
Fason jest nietypowy, bo przypomina troszkę szlafrok, sznytu i niecodziennego wyglądu nadają tej sukience frędzle, które wprost tańczą przy każdym kroku. 
Sukienek na wesele w sklepach jest dość duży wybór, ale niestety po pierwsze większość to albo grzeczne koronkowe sukienki do ciała przed kolano, albo zbyt wystawne jak na nasze polskie warunki kreacje do Pałacu Buckingham, albo zbyt zachowawcze i nie przystające do imprezy tej rangi.  
Poza tym zawsze z tyłu głowy pojawia się pytanie....a co jeśli będę miała na weselu dublerkę, a może i dwie. 
Stąd ten mój wybór , sukienka jest nietuzinkowa, oryginalna, po prostu inna. 
Dobrałam do niej letnie zamszowe sandałki firmy Baldowski maja już kilka lat, a wyglądają jakby wyjęte z obecnej kolekcji. Ta firma naprawdę wyprzedza trendy i modele nigdy się nie starzeją , nie wspominając o świetnej jakości. 
Do sukienki w kwiaty  dobrałam równie kolorową kopertówkę, lubie takie przenikanie się wzorów, zapewne bezpieczniej by było dobrać gładką torebke, ale jak dla mnie byłoby zbyt nudno ;)
I fryzura typowo wyjściowa z piękną biżuteryjną opaską. Dlatego zrezygnowałam z kolczyków, bransoletek i wisiorków...to by było już nadto. Tłem do zdjęć był bardzo klimatyczny Pałac w Nieznanicach , przy okazji bardzo dziękuję właścicielkom za udostępnienie nam wnętrz na okoliczność zdjęć. Mam nadzieję, że jeszcze tam wrócimy bo czuję niedosyt tego miejsca.

Zdjęcia oczywiście Małgorzata Kozakowska 

No to zapraszam na przechadzkę po parku i wnętrzach tego niezwykłego miejsca z duszą.
























Sukienka Statement - La Grue
Buty                        - Baldowski
Kopertówka              - Bijou Brigitte
Fryzura                    - Studio Fryzur Magda Kożuch 

CONVERSATION

27 komentarze:

  1. Jest piękna! Cała sesja jest wyjątkowa !

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde wyjatkowa sukienka....
    kolejna mega stylizacja a co najwazniejszy wyjatkowa, niepowtarzalna 💜💜💜

    OdpowiedzUsuń
  3. Już widzę wirowanie w tych frędzlach!!!
    Przepięknie wyglądasz!!! Sukienka jest naprawdę wyjątkowa!!!
    Sesja cudowna!!! Same ochy i achy, ale jak się nie zachwycać!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Edytko...ja jeszcze póki co nie potańcuję, ale może kiedyś . Buziaczki

      Usuń
  4. Przepiękna sesja, Beatko <3 I sukienka cudowna, i Ty nieziemska. Cieszę się, że wybrałaś takie dodatki - szkoda by było iść w bezpieczeństwo :) a tak jest coś, co kocham - modowy szał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam to samo...lubię dodatki niestereotypowe . Tu akurat ta kopertówka idealnie zagrała z sukienką . Dziękuję i buziaki ślę :)

      Usuń
  5. Uwielbiam tę sukienkę i uwielbiam cały strój! Piękny nadruk, oryginalny design, mieszanka stylów ... Podoba mi się kolor, mieszanka kolorów i kolor twoich butów. Twoja fryzura, pałąk we włosach ... Wszystko to równowaga, elegancja i piękno, wszystko to harmonia i uwodzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Josep miło mi zn,ów Cie widzieć u mnie na blogu. Dziękuje i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Przepiękna sukienka:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu i pozdrawiam bardzo serdecznie

      Usuń
  7. Przepiękna stylizacja.miejsce też pełne uroku.Wszystko pięknie się komponuje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Część,
    No proszę! Kopertowa sukienka nadaje elegancji, a frędzelki swawolności. Dobrze te dwa elementy połączyłaś. Na wesele idealna sukienka. :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo dziękuje...bez frędzli sukienka bardziej przypominała by szlafrok...a dzięki nim jest ciekawa i intrygująca....Bardzo dziękuję i pozdrawiam ciepło Kasiu

      Usuń
  9. Beatka bardzo oryginalna sukienka, trochę w hiszpańskim stylu, podkreśla Twoją urodę i figurę. Torebka idealna, buty cudne. Sesja i miejsce podkreślają tę kieckę, jest moc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko bardzo za Twoja opinię, jest dla mnie ważna. Pozdrawiam Cię ciepło

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu swoim i fotografki...Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. O tak, te frędzle !!!!! I ... przepaska we włosach - ach jak pięknie :) )))))))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  12. B E A U T I F U L. Love the color and the shoues combined are perfect. This outfit makes my day.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki szlafrok? Wyglądasz rewelacyjnie. Jak milion dolarów. Ależ jesteś piękna :) Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka, niestety już nie do zdobycia. A marzę o tym, aby ją mieć. 🙃
    Gdyby kiedyś myślała Pani o odsprzedaży, to zgłaszam się. 😉

    OdpowiedzUsuń