Czerń na sportowo



CZERŃ NA SPORTOWO

Post po poście  ;) tego jeszcze nie było, ale mam sporo do nadrobienia dlatego przyśpieszyłam.
Rzadko widzicie mnie w sportowych stylizacjach, co nie znaczy że ten styl jest mi obcy . Nie jest, i tymi zdjęciami chce Wam pokazać, że nawet w tym stylu można wyglądać kobieco. Najważniejsze jednak co go cechuje to maksymalna wygoda, a te buty to prawdziwy hit, dawno nie trafiłam na tak super lekkie i komfortowe w chodzeniu buty sportowe, które świetnie komponują się z sukienkami długimi, mini, spódnicami, czy krótkimi spodenkami. Często mam tak, że jak coś mnie zachwyci to mam ochotę biec i kupić druga parę na wypadek gdyby moja ulubiona rzecz się zniszczyła. 
W tej stylizacji powtarzalna jest spódnica i buty, zmienia się góra, niezmienna jest też kolorystyka czyli czerń i biel. Raz w stylizacji pojawia się  prosta czarna bluzka pod szyję z białymi lampasami idealna na co dzień,  raz tunika z fantazyjnym wydłużonym tyłem i hiszpańskim dekoltem fajna na wyjścia wieczorowe , ale nadal wszystko jest utrzymane w sportowym stylu. 
Koloru dodaje fantazyjna " Torba artystyczna roku 2019" niepowtarzalna i jedyna w swoim rodzaju .

No i zakręcone zdjęcia Małgosi Kozakowskiej .






















    Spódnica - Butik Di Moda
    Bluzka     - Butik Di Moda
    Tunika     - Ditta Sorella
     Buty       -  Reebok  ( CCC)
     Torebka  -  Mango
     Okulary  -  Versace
     Artystyczna Torba roku 2019

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. To taka elegancja sportowa:))ślicznie wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu dziękuję bardzo :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze Pani w czerni. Jak czarna owieczka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancka jak zawsze, nawet w trampkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Agnieszko bo czerń nie jest dla każdego typu urody....

      Usuń
  6. Świetny zestaw Bea!!! I jak ślicznie wyglądasz w takim delikatnym makijażu!!!
    Spódnica piękna! No i fotki jak zawsze rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko ja się ogólnie tak maluję, mniej niż więcej :) Dziękuję kochana , buziaki

      Usuń
  7. Fajny pomysł, nasportową stylizację inaczej. Podobasz mi się w takim wydaniu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń