PHENOMENAL US - CHALLENGE 18 WIELKI BŁĘKIT/BIG BLUE



                                               Wielki Błękit czyli BIG BLUE


  Kochani witam po długiej bo prawie miesięcznej przerwie spowodowanej moim wyjazdem na urlop. Ci z Was którzy śledzą mój blog wiedzą, że ostatnie 3 tygodnie spędziłam podróżując po Indiach w towarzystwie zakręconych na punkcie podróży trzech dziewczyn. Niebawem podzielę się z Wami moimi wspomnieniami z tej babskiej wyprawy, a póki co biorę udział w 18 wyzwaniu grupy #Phenomenalus, czyli kobiet zakręconych na punkcie mody. 
Moje Big Blue to wariacja na temat Wielkiego Błękitu. W tej stylizacji niebieską parkę połączyłam z bielą. Ja przyznam że najbardziej lubię błękit i jego odcienie w towarzystwie bieli. 
Mam wrażenie że błękit staje się wtedy taki czysty, szlachetny .
Parkę oversize kupiłam na obecnej wyprzedaży w Reserved. 
Moja stylizacja to taki wakacyjny #look na wypadek gdyby deszcz postanowił zrobić nam psikusa. Ja dla złamania sportowego stylu połączyłam ją z butami na koturnie i haftowaną torbą. 

Co myślicie o takim połączeniu?

Przy okazji z góry przepraszam na brak odpowiedzi pod ostatnimi komentarzami, ponieważ wpis był tuż przed moim wyjazdem nie zdążyłam, a specyfika mojego zawodu niestety jest taka że ledwo wygrzebię się spod sterty papierów przed urlopem, to po wpadam w jeszcze większą stertę po powrocie , ale obiecuję poprawę. :)

Zapraszam na moje #BIGBLUE 


























Parka - Reserved
Sandały - By o la la
Torba - Tk Maxx
Spodnie - Butik Marie
Bluzka - Butik Marie
Wisiorek - Solar 
Okulary - Pepe Jeans

CONVERSATION

41 komentarze:

  1. Beatka świetny płaszcz, nabrałam ochoty na taki model, nie mam żadnego płaszcza z kapturem, żadnej kurtki. A tak jak piszesz na deszczowe lato, jak znalazł, do tego piękny kolor. Tym razem ja nie biorę udziału w wyzwaniu, dużo pracy i nie wyrobiłam się z fotkami. Niebieski z białym wygląda genialnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko to podobnie jak ja...po urlopie spod papierów mnie nie widać, zdjecia zrobione popołudniu i rzutem na taśmę. Płaszczyk bardzo fajny zwłaszcza na nasze kapryśne lato

      Usuń
  2. Piękny płaszczyk:))fajny pomysł na wielki błękit:))zawsze wyglądasz bardzo elegancko:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu bardzo dziękuję . Na pewno zajrzę do Ciebie. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Piękny, elegancki zestaw, płaszcz i torebka cudeńko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bardzo podoba mi Twoja parka calosc eyglsda swietnie pozdrawiam 🦋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko bardzo dziękuję. Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  5. Witaj po podróży. :) Czekam na relację, bo Indie to też moje marzenie podróżnicze. 2 razy się przymierzaliśmy, no i ...
    Wyglądasz cudnie w tym zestawie!!!
    Ja mam "zboczenie" na punkcie niebieskości, więc parkę porywam. :) Podobnie, jak Ty lubię łączyć wszelakie odcienie niebieskiego z białym, ale też z żółtym lub szarym.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i jeszcze raz pozachwycam się, oglądając Ciebie na zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za takie miłe słowa. O Indiach napiszę na pewno póki co czekam na tzw. wenę . Pozdrawiam bardzo serdecznie
      p.s. nie odpuszczaj Indii

      Usuń
  6. Płaszcz- parka prezentuje się świetnie. Kolor i fason skieruje na niego spojrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, super połączenie bieli z błękitem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale z całym swoim białym! Wspaniale z Twoim niebiesko-białym zestawem! Kurtka jest cudowna, a Twoje klinowe buty są spektakularne! Piękna propozycja, połączenie prostoty i wyrafinowania. Uwielbiam akcesoria, biżuterię, torbę ... I kocham twoją fryzurę, zawsze wyglądasz tak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Josep jesteś taki miły. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Chciałoby się, żeby wciąż była pogoda na noszenie tego płaszcza :):) Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gonia ja tam wolę żeby przestało padać ;) Buziaki

      Usuń
  10. Beaciu, powalilas mnie tym płaszczydłem, chcę, pragnę, pożąfam tego cuda...a tu pustki na stronie sklepu ����������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety jeszcze w ubiegłym tygodniu była pełna rozmiarówka, a wczoraj jak chciałam dodać linka , ani widu, ani słychu. :(

      Usuń
  11. Beatko świetna stylówka :) Kurtka jest fantastyczna :))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. An bardzo dziękuję, biegnę nadrabiać zaległości blogowe.

      Usuń
  12. Widziałam tę parkę i .... dlaczego ja jej nie kupiłam ???????????????????/ CUDO !!!!!!!!!!!! Butami rozwliłaś cały system hihih a białe spodnie i reszta - mistrzostwo. PRZEPIĘKNIE :))))) Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa to żałuj, ja już się na nią wcześniej szykowałam, ale cena pierwsza mnie zabiła, udało się upolować na wyprzedaży . Dziękuję kochana bardzo i tez ślę buziaki

      Usuń
  13. Super polaczenia. Mega parka 💙💙💙💙. Piekny naszyjnik ktory rzuca ske fajnie w oczy 🤗🤗.

    Jedynie torba mi
    Sie nie podoba 🙃🙃.
    CAlosc idealnie ze soba gra ⚪️🔵💙💥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu a torba miała współgrać z butami, ale oczywiście to rzecz gustu . Buziaki ślę :)

      Usuń
  14. Ale ekstra ten płaszczyk!!!! Zabieram natychmiast!!!
    Też lubię takie połączenia błękitu!
    Masz rację - bardziej lśni wtedy:))
    Ta kulka błękitna, tez swoje zrobiła! Fantastyczny jest Twój Wielki Błękit!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznałam że zdecydowanie za mało błękitu w mojej szafie, ale parka jest fantastyczna, bardzo się cieszę, że udało mi się ją upolować na wyprzedaży, bo kręciłam się koło niej wcześniej, ale cena mnie odstraszała .

      Usuń
  15. Ślicznie wyglądasz Beatko, ten kolor kurtki z bielą - jest cudownie. Zachwycasz kochana...pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo dziękuję, Twoje błękity też cudowne. Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  16. Ale pieknie :-) Parka jest rewelacyjna, świetne dodatki - wyszło bardzo kobieco, ale na luzie :-) Indie - WOW!!! zazdroszczę :-) Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuje zabrać się do moich Indii, cały czas czekam na wenę i próbuję poukładać je w głowie, ale już niebawem będą . Pozdrawiam Marto

      Usuń
  17. Obłędny look na deszcz, super. Ja wybrałabym do tego trampki, jestem zbyt wysoka na takie sandały a są ładne :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trampki super, też o nich myślałam, ale ja chciałam wydłużyć nogi ;) na co dzień biegam na płaskim z reguły . Pozdrawiam :) buziaki

      Usuń
  18. Ta parka jest po prostu przepiękna, taka oryginalna! Cudownie wygląda z bielą :) I Tobie pięknie w tych kolorach <3 Pozdrowionka serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parka to mój najlepszy wyprzedażowy zakup , uwielbiam ją . Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  19. O kurczę, jaki fajny ten płaszcz i torba i ta niebieska kulka-wisiorek :)) To chyba najlepszy błękit, niesamowicie mi się podoba ten lok ☺💙💙

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ten płaszcz- jak wszystkim z czego tutaj widzę <3 Nie mogę się doczekać relacji z podróży po Indiach! :)

    Pozdrawiam,

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu obiecuje że Indie już niebawem będą . Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  21. No i jako Plastic Fantastic tez fantastycznie wygląda!!! :)))

    OdpowiedzUsuń