Bohemian Summer Style

       
         

        
BOHEMIAN SUMMER STYLE  


to moja kolejna propozycja wakacyjnej stylizacji. Przyznaję że sukienki w tym stylu najbardziej lubię nosić latem i o ile zimą wybieram krótkie spodenki, czy szorty to latem najlepiej czuję się w długości maksi. Tą sukienkę znalazłam na wyprzedaży w Reserved za bardzo rozsądne pieniądze i jeśli komuś z Was wpadnie również w oko to podaję do niej link TUTAJ. Sukienka sama w sobie jest tzw samograjem i nie potrzebuje zbyt wielu dodatków, ja akurat żeby podkreślić jej boho styl dodałam materiałowe bransoletki, które kupione dużo wcześniej idealnie zgrały się z sukienką. Bransoletki kupicie tutaj, są naprawdę bardzo oryginalne http://www.tosave.com/p/Women-Leather-Rhinestone-Tassel-Bracelet-Bangle-Wristband-Cuff-Ethnic-Jewelry-129149.html
W jednej wersji sukienkę zestawiłam z narzutką kimono o takim samym wzorze i małą słomianą okrągłą torebką . Okrągłe torebki czy to słomiane, czy skórzane to prawdziwy gorący trend sezonu. Te małe wybieram z reguły tylko na spacer, ponieważ jestem typem chomika uwielbiam duże torby zwłaszcza do pracy, kiedy mogę tam zmieścić wszystko to co wydaje mi się absolutnie niezbędne. Mała torebka to natomiast dobra alternatywa, kiedy nie chcemy dźwigać ciężarów, czyli na przykład na letni spacer po parku . Torebkę firmy TOSAVE znajdziecie http://www.tosave.com/p/Women-Round-Straw-Paper-Weave-Bag-Beach-Casual-Holiday-Shoulder-Tote-Bag-Handbag-206522.html












  W drugiej wersji zestawiłam ja z moim MUST HAVE letniego czasu czyli jeansową kurtką i dużą okrągłą torbą, którą już znacie z moich stylizacji, ale tym razem wzbogaconą o rewelacyjną przywieszkę, autorstwa mojej siostry Ewy :) . 







SUKIENKA - RESERVED
NARZUTKA - RESERVED
KURTKA- oH LA LA
DUŻA TORBA - ETAM
MAŁA TORBA - TOSAVE
BRANSOLETKI - TOSAVE
OKULARY - GUESS


CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Piękna sukienka!!!bransoletki jakby od kompletu i świetna torebka:))bardzo mi się podoba z dżinsową kurteczką:))ślicznie jesteś opalona:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu bransoletki jakby czekały na ta sukienkę i były od kompletu. Ja równiez wersję z jeansową kurtka wybieram. Moc buziaków

      Usuń
  2. Cudnie wyglądasz w tej sukience, no i pięknie harmonizuje z opalenizną.:)
    Beatko, dostałam tę samą sukienkę od M.:)Tylko muszę skrócić, bo na mnie ciut za długa. A potem po przeróbce poczeka sobie na wyjazd do ...
    Moc pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt sukienka jest bardzo długa ja nawet na obcasie mam ja do samej ziemi , ale bardzo ją lubię, a na wczasy jest ekstra. Buziaki i napisz gdzie się wybierasz :)

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz w tej boho sukience! :) w pełni się zgadzam, że nie należy w takim przypadku przesadzać z ilością dodatków, i Ty wybierając te materiałowe bransoletki dokonałaś moim zdaniem najbardziej słusznego wyboru :)

    Pozdrawiam,

    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko bo te bransoletki to jakby od kompletu były . Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Sukienka piękna. Teraz na wyprzedażach trzeba łapać okazję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko ja trochę przespałam wyprzedaże, bo kiedy się zaczęły to w Indiach byłam, ale coś tam się udało ;)

      Usuń
  5. Też latem lubię maxi:D
    Twoja jest rewelacyjna!!!
    Z koszykiem i katanką ekstra wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowo, słonecznie i jak zwykle niezwykle :):) Potrafisz ze wszystkiego wydobyć moc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra to wszystko skomponowałaś, sukienka boska, uwielbiam ten styl i długość. Podrawiam

    OdpowiedzUsuń