Phenomenal Us 15 Piasek pustyni / Sand of a Desert




                                              Dziś wyzwanie 15 grupy #phenomenalus

                              czyli Piasek Pustyni / Sand of a Desert

niestety u mnie ten piasek zachował się tylko w kolorystyce ( mam nadzieję że o to właśnie chodziło ) bo choć usilnie szukałam piachu w okolicy, to kiedy go odnalazłam okazało się , że słońce oświetla pomost, a nie piach no i jak zwykle znów wszystko wyszło po tzw. "mojemu" . Ponieważ na zamieszczenie posta mam czas do północy, nie będę się szczególnie rozpisywać na temat stylizacji, ani zamęczać Was moimi przemyśleniami.
Szczególnie w przypadku wyzwań naszej grupy lubię pokazywać nie jedną, ale chociaż dwie różne stylizacje. Nie inaczej jest i tym razem. Jedna w stylu "Piasek pustyni" będzie wersja plażową.....no dobrze w moim wykonaniu bardziej pomostową ;) natomiast druga grzeczną wersją miejską. To wyzwanie stanowiło dla mnie również problem jeśli chodzi o kolorystykę, bo jakoś beże to nie do końca moja bajka, dlatego wszystkie moje stylizacje to coś co dość długo leżakowało w mojej szafie, i gdzieś mi grało w głowie że coś beżowego gdzieś musi się ukrywać...... no i eureka powiedzmy że znalazłam, ale bałaganu w mojej garderobie to już raczej nie chcielibyście oglądać, a ponieważ w krasnoludki już dawno nie wierzę, to będę musiała to pobojowisko jeszcze uporządkować, mam nadzieję, że do rana zdążę. Nie wdaję się więc już w dalsze dywagacje i przedstawiam Wam dwie wersje plażowe (wakacyjne) i jedna miejską.


                                                 I. Plaża, pomost, albo wakacje

  Ta stylizacja to wersja typowo urlopowa. W jednej z nich prym wiodą krótkie szorty wyszywane koralikami, dla części z Was mogą wydać się zbyt odważne w wersji dziennej, ale czasy kiedy cekiny, koraliki czy dżety były zarezerwowane dla wersji wieczorowych dawno minęły i dziś z powodzeniem możemy nosić je na przykład właśnie podczas wakacji i zapewniam Was nikt nie będzie się stukał w czoło . Dlatego że są tak bogato zdobione zestawiłam je z gładkim, prostym w kroju kardiganem , butami na koturnie , i zabudowaną górą od kostiumu ...... :) w końcu plaża, pustynia rządzi się swoimi prawami ....choć na spacer po mieście raczej zalecałabym chociaż krótki top . Do tego tak modne w tym sezonie torby albo koszyki zwłaszcza te o okrągłym kształcie . No i na jednym zdjęciu udało się uwiecznić troszkę piachu, Sahara to nie jest, ale jak się nie ma co się lubi to ma się zalew Zakrzew w Kłobucku :)



















                                                       Szorty - ZARA
                                                       Sweter - Mango
                                                       Sandałki - Ryłko
                                                       Torba - ETAM 


      Druga stylizacja Piasku Pustyni w wersji urlopowej to krótka bawełniana sukienka przywieziona kilka lat temu z podróży do Kambodży. Wpadła mi w oko ze względu na bardzo ciekawy wzór, uzyskany techniką batiku. Czym jest Batik ?  Pozwolę sobie wkleić z Wikipedii informację o tym czym jest 
"Batik – technika malarska polegająca na kolejnym nakładaniu wosku i kąpieli tkaniny w barwniku, który farbuje jedynie miejsca nie zamaskowane warstwą wosku. Dla uzyskania specjalnych efektów proces woskowania i farbowania można powtarzać wielokrotnie.
Wzory na tkaninie, najczęściej bawełnianej, uzyskuje się przez pokrywanie płótna gorącym woskiem. Używa się do tego pędzla, patyczka, szpatułki i tjantingu (przyrządu do malowania na tkaninach). Następnie tkaninę zanurza się w zimnej kąpieli barwiącej. Miejsca pokryte woskiem pozostają niezabarwione. Po wysuszeniu można nałożyć kolejną woskową fazę wzoru i ponownie barwić w ciemniejszym barwniku. Czynność tę powtarza się wielokrotnie. Po wykonaniu projektowanego wzoru tkaninę prasuje się przez biały papier. Batik to technika wykonywana przez pokolenia, najbardziej popularna w Malezji i Indonezji i innych krajach Azji, gdzie najczęściej do formowania pozycji batiku używa się skór zwierzęcych." ( źródło Wikipedia)







                                                                Sukienka - Made in Cambodia

                                             II. Piasek w Mieście 

 W tej wersji można spokojnie iść latem do pracy, na spacer, na urodziny cioci. To taka trochę pustynna wersja #minimum jeśli chodzi o trendy. Całość stylizacji utrzymałam w jednolitej kolorystyce czyli ton w ton . Dyskretna biżuteria dla mnie koniecznie złota gdyż najładniej wygląda z zestawieniu z beżem ( wiem pasek ma srebrną sprzączkę ale tylko takim dysponowałam niestety, dlatego wybrałam okulary w których również występuje srebrny kolor ) ale zgodnie z obecnymi trendami złoto łączymy również ze srebrem . Ten styl jest taki nie do końca mój, ale i ja chodzę do pracy i do cioci na imieniny, więc i takie sukienki rezydują w mojej szafie. Miłego oglądania :)
p.s. wybaczcie mi jakość zdjęć z tej drugiej sesji, robione były o godzinie o której latem powinno się zapomnieć o jakichkolwiek zdjęciach przy tak dużym nasłonecznieniu, niestety czasem tylko wtedy jest szansa na ich zrobienie .







                                                         Sukienka - SLN
                                                         Sandałki - Ryłko
                                                         Torebka - TK Maxx
                                                          Pasek - Tk Maxx
                                                          Biżuteria - Promod
                                                                           KRUK
                                                                           By Lilou

CONVERSATION

36 komentarze:

  1. Wszystkie trzy zestawy są piękne:))fantastyczne zdjęcia:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu bardzo dziękuję :) Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Bardzo stylowe Twoje propozycje wszystkie w klimacie i na różne okazje Swietnie Beatko 👍💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Beatko dziękuję, jakiś taki niedosyt po tej sukience miałam ;)

      Usuń
  3. Ależ jesteś opalona :)))) dwie pierwsze propozycje idealnie to podkreślają :) Batikowa tunika fantastyczna - te ciepłe kolory są cudowne. Ale to wersja miejska niezwykle mi się podoba :)))) Piękny kolor i elegancki fason, z tą wężową torebką stworzyłaś idealną kompozycję. Pozdrawiam serdecznie - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margot bardzo dziękuję , wersja miejska była wersja pierwszą, ale czułam jakiś niedosyt i powstały dwie dodatkowe. Pozdrawiam Buziaki ślę

      Usuń
  4. Jak zawsze pieknie zestawione kolory, podobaja mi sie wszystkie trzy aranzacje a Ty Beato swietnie je prezentujesz! Dziekuje, inspiracja do wygladania lepiej I modniej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko bardzo mi miło, bycie dla innych inspiracją to najpiękniejszy komplement . Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  5. Bea, wszystkie zestawy świetne, koralikowe szorty boskie, widać w nich tę Twoją siłownię, co przed zdjęciami ☺ Ostatnia minimalna wersja też bardzo mi się podoba i miałam podobny słoneczny zgryz ze zdjęciami ☺ Rzucaj nam się tak dalej na tę taśmę Kochana ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu tylko ze ja przez całe swoje życie byłam bardzo poukładana, a teraz ciągle mam wrażenie że z niczym nie zdążam , wszystko na ostatni moment i na wariata . Dziękuję Olu kochana . Buziaki

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba, ta trzecia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszytsko wyglada obłędnie! super całość

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia kochana, Bambi xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudnie... Nie znajduję innego słowa.
    Piękne wszystkie piaskowo - pustynne zestawy, a Ty zachwycasz figurą i urokiem osobistym :)
    Ależ przyjemnie ogląda się takie zdjęcia. :)
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana bardzo, komplementy od kobiet maja szczególną siłę i moc. Buziaki ślę

      Usuń
  9. Ale co za cudowna kobieta! Z plażowym strojem, z casualową sukienką lub super elegancką i wyrafinowaną sukienką, zawsze wspaniałą i piękną. Uwielbiam ostatnią sukienkę, tak elegancką, z ruchem i objętością w spódnicy. Uwielbiam też twoją małą sukienkę z powietrzem z lat siedemdziesiątych i nadrukiem małego hipisa. I uwielbiam twój strój plażowy, szorty i bikini, pokazując swoje piękne ciało opalone przez słońce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech Josep Ty powinieneś być recenzentem modowym....marnujesz nam się . Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie

      Usuń
  10. Wszystkie stylizacje świetne, bardzo mi się podobają. Nic dodać i nic ująć, po prostu idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Larisso Ty się znasz na modzie jak mało kto, wiec tym bardziej rosnę . Dziękuje kochana

      Usuń
  11. Piękna sukienka z 3 zestawu, ale ostatnio zwracam uwagę na długość letnich sukienek, i prawie wszystkie są przed kolano, a ja chciałabym mieć w pół kolana, a nie przed, co innego mini do grubych rajstop. Ale Ty Beatka masz super nogi i śmiało możesz je pokazywać. Wiele moich klientek też szuka dłuższych sukienek czy spódnic i jest problem, nie ma. Stylizacje plażowe super, aby pozazdrościć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko a mnie właśnie na odwrót teraz zaczęły spadać w ręce sukienki o długości właśnie za kolano ...dziś całkiem fajna w Reserved mierzyłam .Pozdrawiam bardzo serdecznie Marzenko ...ale chyba umknęła mi Twoja stylizacja aż zaraz to sprawdzę

      Usuń
  12. Kurcze! Ale jesteś wspaniale opalona i jaki masz seksi brzuszek!
    Wszystkie piaski prezentują się na Tobie rewelacyjnie!
    Coś czuję, że obsypana jedynie właśnie piaskiem;) wyglądałabyś jak Wenus z Pisku:D
    Super stylówki i ZJAWISKOWA TY!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha 😊😊😊 dziękuję Ci mój kwiatuszku bardzo 😘😘😘

      Usuń
  13. Najbardziej podoba mi się sukienka z batiku, jest taka bardzo letnia i urlopowa :) No i ta miejska, ma super fason i kolor do opalonej skóry idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa tym bardziej że na dla mnie sentymentalne znaczenie ta sukienka ... Lubię przywozić takie rzeczy x podróży ...potem przypomina mi fajne chwile .Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. Kocham beże dlatego bardzo mi się podoba ostatnia stylizacja pełna elegancji i wdzięku .brawo🙂👏🏽




    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie stylizacje są piękne (jak i modelka) :-) Styl miejski bardzo elegancki - super :-) Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacje piękne, każda inna. Szczególnie podoba mi się styl miejski.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać, że kochasz słonko i lato bo pięknie wyglądasz. Bardzo fajne wszystkie stylizacje, ładnie Ci w beżach:) Najbardziej spodobały mi się szorty no i torba "koszykowa"super:)
    buziaki
    Plumeria

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja na lato. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń