Paski, Słońce, Lato i Ja czyli Summer Style



                                                                     #summerstyle


  Dziś moi drodzy miejska stylizacja na nadchodzące wakacje i lato wiosną, które nieprzerwanie nam panuje od ponad miesiąca.  Kocham słońce, wielokrotnie już pisałam , że jest moją siłą napędową, i daje mi wielkie pokłady energii, które skrupulatnie magazynuję. My Polacy mamy jednak jedną cechę narodową  - uwielbiamy narzekać...na wszystko i wszystkich, ale prym wiedzie tu pogoda, albo jest nam za zimno, albo za ciepło...albo za dużo słońca , albo za mało. Zimą narzekamy że nie ma śniegu, a potem jak spadnie, czekamy kiedy stopnieje .....wymieniać powodów narzekania na pogodę mogłabym bez liku. Dlaczego o tym piszę :) bo ostatnio usłyszałam - a co będzie jak jesień przyjdzie w sierpniu !!!!!!!  Ręce mi opadły i nie tylko .... zamiast cieszyć się tym co za oknem, martwić się tym co będzie w sierpniu ? Szkoda naszej energii na zamartwianie się tym na co nie mamy wpływu... nie dajmy się.... nie odkładajmy niczego na jutro , łapmy chwile tak jak łapiemy promienie słońca .....wykorzystujmy dany nam czas tu na ziemi do maksimum . Uśmiechajmy się do ludzi, uśmiechajmy się do siebie codziennie rano po spojrzeniu w lustro, dzielmy się dobrą energią, dobrymi pozytywnymi myślami . Nie dajmy się wciągnąć w czarne dziury,bo  jak to mówi moja przyjaciółka Ada projektujmy w naszym życiu tylko pozytywy, a one do nas wtedy przyjdą i staną się faktem . Myślmy o sobie i o innych (nawet tych którzy oględnie mówiąc za nami nie przepadają ) tylko dobrze albo chociaż w miarę pozytywnie. Dostrzegajmy w sobie nie tylko wady, ale przede wszystkim zalety . To nas wzmocni i pozwoli nam zaakceptować siebie, swoje ciało i może nawet się pokochać. Jeśli nie pokochamy samych siebie i ciągle będziemy sobie umniejszać inni nas też nie polubią, nie pokochają, nie zaakceptują . No i zaczęłam od pogody a skończyłam na samoakceptacji :)
Ale tego sobie i Wam życzę . No to teraz mój miejski #summertstyle . 
Zdjęcia powstały podczas ostatniego dłuższego weekendu w przepięknym Gdańsku. Moja stylizacja poprzez sukienkę w delikatny granatowy prążek nawiązuje do marynistycznego stylu . Do sukienki wybrałam sandałki na słomianej koturnie również w granatowe prążki . . Biały kapelusz i już mamy wakacyjny look , który świetnie sprawdzi się podczas letnich wyjazdów. 

Zapraszam na spacer po Gdańsku wczesnym rankiem .
No to idziemy :)















Będzie mi bardzo miło jeśli w komentarzu podzielicie się ze mną swoim zdaniem na temat mojej letniej stylizacji .

Bo w końcu mamy #lato   hurrraaaaa !!!!!!


Sukienka - SH  marka TU
Sandałki - ZARA
Torebka - Monnari
Kurtka - By o la la
Zegarek - Apart
Okulary - Pepe Jeans 
Biżuteria - Kruk
    - By Lilou
Anja Kruk 

CONVERSATION

28 komentarze:

  1. O to cos dla mnie! Mnie w tym roku wzięło bardzo na marynistyczny styl, dlatego bardzo mi się podoba Twoj look, a już zestawienie z butami w paski- po prostu bomba! Wyglądasz cudnie :)
    Plumeria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plumerio bardzo dziękuję, kiedyś na widok pasków uciekałam, widać do pewnych rzeczy człowiek dojrzewa :) Buziaki

      Usuń
  2. narzekanie na pogodę to też domena Szkotów, o dziwo jak pada to nie narzekają , a po 3 dniach upału to o niczym innym nie gadaja tylko o tym jak im gorąco..:)
    Paski paskami , ale kapelusz masz świetny..;) Zabierasz do Indii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty żeby krowa mi go zjadła ;) To by była stylizacja kapelusz i plecak tego jeszcze nie było ;) Kapelusz poczeka na mnie w domu :)

      Usuń
  3. Uwielbiam ta stylizacje 💙💙💙.

    Beatko
    Dziekuje poza tym za fajne wprowadzenie👌🏼👌🏼. Niestety jest tak malo pozytywnych ludzi:(, a to jest smutne . Bo
    Zamiast skupic sie i cieszyc sie z malych rzeczy ciagle ludzie marudza ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu dokładnie tak...przecież zawsze fajniej jest uśmiechać się i mieć rogala na buzi niż minę cierpiętnicy :) Buziaki

      Usuń
  4. Jesteś już letnią dziewczyną, twoja opalenizna jest piękna. Uwielbiam te letnie sukienki, o prostym i praktycznym wzornictwie, tak eleganckim i kobiecym. Twoja kombinacja pionowych i poziomych pasków jest bardzo piękna. Uwielbiam akcesoria, kapelusz i buty w paski. Wyglądasz naprawdę pięknie i atrakcyjnie, przypominasz mi starą aktorkę filmową, najpiękniejszą włoską divę filmową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Josep jestem zdecydowanie ciepłolubna :) Bardzo dziękuję i pozdrawiam bardzo serdecznie

      Usuń
  5. Piękna Bea z Saint Tropez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam na pewno tez by mi się podobało ...a w tle jachty ;)

      Usuń
  6. Przez te Twoje zdjęcia zatęskniłam za Gdańskiem:-)
    Stylizacja cudowna i idealna do nadmorskiego klimatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko ja Gdańsk odkryłam na nowo, ale miłość jest pierwsza. Zakochałam się w tym mieście :)

      Usuń
  7. Oj, Beatko, jak zwykle czarujesz!!! cudowne zestawienie, sukienka taka kobieca!!! Przepięknie wyglądasz! :) i piękny jest Gdańsk o poranku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo bardzo dziękuję, no fakt trzeba było wcześnie wstać, co niektórzy dopiero do domu wracali, ale było warto taki Gdańsk prawie pusty ma swój nieodparty urok :)

      Usuń
  8. Kto rano wstaje temu......w paseczkach pięknie 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądasz Beatko :) Sukienką się zachwycam :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ...sukienka tym fajniejsza że znaleziona w SH nowa z metką czyli prawie niepowtarzalna . Pozdrawiam bardzo ciepło

      Usuń
  10. Pięknie,letnio i wakacyjnie:))bardzo ładna sukienka i tak super pasujące buty:))wyglądasz ślicznie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu bardzo dziękuje . Pozdrawiam bardzo ciepło :)

      Usuń
  11. Bardzo fajny look- typowo letni. Mega podobają mi się sandałki. Całość świetnie współgra ze sobą kolorystycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ❤️ sandałki od ubiegłego roku czekały na tą sukienkę .Teraz są w komplecie 😊

      Usuń
  12. Pięknie wyglądasz:) tak mega kobieco :) Może wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne zdjęcia. <3 MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sukienka i do tego te sandałki, bardzo mi się podoba. Stylizacja taka letnia

    OdpowiedzUsuń
  15. Beatka, z góry przepraszam, za brak komentarzy, nadrabiam zaległości na blogach. Ta stylizacja jest cudowna, idealnie dobrane buty do sukienki, kurteczka. Bardzo mi się to podoba

    OdpowiedzUsuń