Szary wilk, czy puma zrobiona na szaro ?

Szary wilk, czy puma zrobiona na szaro ?


Kochani dużo u mnie ostatnio było kolorów, zwłaszcza czerwieni i bordo. Kolory zwłaszcza takie energetyczne pozwalają mi złapać trochę energii i zobaczyć zimowy świat w kolorach lata i jesieni .
Czasem jednak potrzebuje wyciszenia i wtopienia się w krajobraz , zupełnie jak zwierzęta np. wilki, które dzięki zimowej szacie robią się czasem ciche, niewidzialne, tajemnicze.
I ja miewam czasem podobnie...zniknąć, rozmyć się, stać się niewidzialną. Często porównuje swój stan ducha i umysłu do kolorów( sama się na tym ostatnio złapałam) stąd te moje porównania są bardzo naturalne.
Nie chcę i nie będę pisać o typach urody i kolorach, które się z nimi dobrze łączą, bo sama jestem nietypowym typem ... wiem brzmi dziwnie, ale jestem.  Z natury  jestem brunetką o śniadej karnacji, a tymczasem łączę w sobie ostatnio kolory. które wydawałoby się do mnie nie powinny pasować. Wy w większości znacie mnie jako blondynkę, nowy kolor, złagodził moje ostre rysy twarzy .
Już wiecie do czego zmierzam?  Nic nie jest nam przypisane raz na zawsze.... kiedy chcecie i czujecie że możecie zostać ognistym rudzielcem... spróbujcie... uwodzicielską brunetką? proszę bardzo. A może delikatną blondynką.... próbujcie, eksperymentujcie... a może traficie w sedno..tak jak ja... .
Moja dusza zawsze będzie ciemna, ale włosy jasne i   zdecydowanie wolę siebie w tym wydaniu.
Z kolorami naszych ubrań  jest podobnie, może akurat pokochacie turkus... co z tego że nie jest teraz na topie....ale może Wy będziecie w nim wyglądać przepięknie, a może słoneczny żółty? .... Bawcie się kolorami nie bójcie się eksperymentować  wszak odwaga sprawia że idziemy do przodu....zawsze lepiej się trochę pomylić , niż stać w miejscu.
I tego Wam życzę, a dziś ...jestem szarym Wilkiem albo Pumą zrobioną na szaro... a dlaczego Puma? ....to już temat na następny wpis .

To teraz kilka słów o stylizacji


Jedna z nich "Puma na szaro" to tzw ubranie na "cebulkę" szary długi  kardigan założony na sweter o grubym splocie i  kolorze grafitowej szarości, do tego bardzo ciepły szal o bardzo grubym splocie i nieco innym odcieniu .I tak połączyłam trzy faktury dzianiny i trzy odcienie szarości . Torba z futerka i wysokie skórzane kozaki dodają  nam zimowego akcentu . Oczywiście rękawiczki ..... wyszywane perełkami.... dla kogoś być może to kicz, a dla mnie to co pisałam wyżej ....a dlaczego nie? Bawmy się modą, nie traktujmy, jej dosłownie.Zresztą oceńcie same:)








I tak mamy druga stylizację, czyli Szary Wilk... zamiast swetra wykorzystałam szara kamizelkę(uspokajam ze sztucznego futra) a na uszach szare nausznice... prawie BHP ;)...nic nie słychać . Jest cicho, niewidzialnie i naturalnie .







                                                                           Sweter szary - Polka Butik
                                                                           Szal - Tatuum
                               Torba - Ppaparazzi Fashion
         Kozaki -  Wojas
                         Rękawiczki -Polka Butik
                       Nausznice -Polka Butik
                      Kamizelka - Aliexpress


CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz