Maxi Boho Dress




                                                                             #spring 


     Nareszcie zima poszła za morza , natomiast zamiast przedwiośnia i wiosny charakterystycznej dla naszej strefy klimatycznej  mamy prawie lato. Mnie to akurat zupełnie nie przeszkadza, choć przez pierwsze dni chodziłam jak ta mucha, która przespała zimę, a teraz obudziła się z hibernacji . Dziś będzie tylko stylizacja, bez moich prywatnych przemyśleń. Z tak wielka ochotą zrzuciłam zimowe ciuszki, że od razu wpadłam w letnią sukienkę. Sukienka w tak lubianym przeze mnie stylu Boho o kopertowym fasonie . Jeansowa kurtka jest świetnym uzupełnieniem sukienek o długości maxi. 
Niezaprzeczalnym hitem nadchodzącej wiosny i lata będą koszyki, torebki jutowe, czy słomiane kuferki . Ja w tej stylizacji wykorzystałam jutową torebkę firmy ETAM . Zamszowe kowbojki idealnie wpisują się w styl #BOHO . 
Naszyjnik i nieodzowny atrybut tej pory roku czyli okulary. Śtrój w sam raz na spacer, spotkanie z koleżankami, albo randkę.


A Wy lubicie długie sukienki ? 

Zdjęcia - Paula czyli Moda i takie tam


























Sukienka -ZAFUL
Kurtka - Obiettivo
Botki - PROMOD
Naszyjnik - MANGO
Łańcuszek - KRUK 
Okulary - Tk Maxx
Torba _ ETAM 

CONVERSATION

31 komentarze:

  1. Jak cudownie !!! I tyle kwiecia w około. Świetna sukienka, wygadasz bosko ! Paula, brawo za foty !!!
    Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu bardzo dziękuję a foty Pauli wymiatają .Buziaki

      Usuń
  2. Jak ślicznie. Taka przyroda piękna i Ty na tle tych żółtych kwiatków, cudo. Super wyglądasz a torba jest mega <3. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😘 nareszcie przyszła wiosna uwielbiam jak wszystko budzi się po zimie

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Monia dzieki na szczęście sukienka była w rozmiarze EU 😉😉😉

      Usuń
  4. Super sukienka, świetny plener i zdjęcia, całość super zgrana, koszyk zachwyca ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu 😘 koszyk będzie moim ulubionym .Buziaki

      Usuń
  5. Kupuje w całości, cała stylizacja w moim ulubionym stylu. Sukienka jest cudowna, a torba rewelacja. Zaszalałaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko bardzo mi miło że spodobała Ci się moja stylizacja .Pozdrawiam ciepło 😘

      Usuń
  6. Świetna sukienka, pogoda i okolica rewelacyjna.Wszystko super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ❤ tli jednak jest ważne ,jak i dobra pogoda. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Racja, u nas taki klimat, od razu z kozaków w japonki wskakujemy :P hahaha
    Ostatnio, to nawet nie wiedziałam, jak dziecko mam ubrać, czy nie wyluzuję je za bardzo :P hehe

    Piękna sukienka <3
    A zdjęcia na tle tych żółciutkich drzewek wyszły niesamowicie ajććć <3

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dario ja już i tak wolę wcześniej lato niż dłużej to coś co zimę udaje .Pozdrawiam ciepło 😘

      Usuń
  8. Najbardziej urocza i elegancka dziewczyna boho! Twoja suknia jest piękna, bardzo elegancka pomimo nieformalności propozycji. Wzór jest naprawdę pyszny, a design sprawia, że się zakochuję. Świetna propozycja po dodaniu kurtki jeansowej. Wszystkie uzupełnienia są doskonałe, a model jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Josep jesteś mistrzem komentarzy 💜💜💜💜

      Usuń
  9. Świetna stylizacja w stylu boho, bardzo ładnie wyglądasz. Ja też lubię długie sukienki :)
    Plumeria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plumerio pięknie Ci dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😘

      Usuń
  10. Bardzo ładna sukienka i chyba bardzo praktyczna i swobodna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadza się takie fasony sukienek lubię najbardziej 💜💛💙💜

      Usuń
    2. Och, ja takie fasony wprost uwielbiam, to moje faworyty...

      Usuń
    3. Faworyta ...fajne słowo ;) kiedyś je pożyczę

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia i piękna Ty w tej sukience!!!!
    Aż lato poczułam!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko oj tak ja w tej sukience tez poczułam lato . Buziaki :)

      Usuń
  12. Tak mało jest jest osób co pisało o stylu boho w modzie! Przepięknie dobrana sukienka z okularami słonecznymi :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZOIO bardzo się cieszę że stylizacja Ci się podoba , no i że czytasz chociaż tu z tekstem to za bardzo nie poszalałam, aż mi wstyd . Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje moja imienniczko. Pozdrawiam wiosennie :)

      Usuń
  14. Też bardzo lubię długie sukienki. One są super, idealne. :) Świetna stylizacja. Marcin

    OdpowiedzUsuń