Pokojowo nastawione kosmitki czyli piąty Element - 5th Element Friendly Aliens




                                                   Dziś przede mną wyjątkowe zadanie -  Pokojowo nastawione kosmitki czyli piąty Element - 5th Element Friendly Aliens. Już sam tytuł posta brzmi tajemniczo i intrygująco, ponieważ dzisiejsza stylizacja to konkretny temat, a może inaczej wyzwanie zaproponowane przez trzy dziewczyny BLOGERKI, które na Faceboku stworzyły grupę #phenomenalus.  

                                                   Ponieważ temat wydał mi się bardzo interesujący, postanowiłam wziąć w nim udział, również dlatego, żeby sprawdzić  czy potrafię bawić się modą. Efekt końcowy pozostawiam Wam do oceny, mam nadzieję że będziecie dla mnie łaskawi.
Przyznam, że nie było to łatwe zadanie i słowo wyzwanie jest tu jak najbardziej na miejscu, między innymi dlatego , że moja szafa niekoniecznie zawiera ubrania dzięki którym można przeobrazić się w kosmitkę.  Oczywiście nie chodzi tu o pomalowanie się na zielono i udawanie ufoludka, bardziej o pokazanie naszej wersji #5th Element . 

                                                  Moja kosmitka jak nic musi pochodzić z Kuby, a to za sprawą turbanu na głowie, który stworzyłam z szala. Przy okazji przypomniałam sobie, że to fajna alternatywa na wakacyjne pobyty na plaży, zamiast standardowego kapelusza przeciwsłonecznego . Przy okazji tworzenia tej stylizacji byłam prawie gotowa stworzyć elementy stroju z folii aluminiowej ;) na szczęście udało mi się skompletować strój z "prawdziwych" ubrań. No i jeszcze musiałam wyglądać na pokojowo nastawioną kosmitkę i mam nadzieję, że to mi się udało. 

                                                 Przy okazji przedstawiam Wam moje perełki wyprzedażowe, gdyż wszystkie elementy tej stylizacji pochodzą z obecnych zimowych wyprzedaży. Przepiękne haftowane cekinami body i marynarka to ZARA , spódniczka ONLY. 

                                                Ponieważ stylizacje to coś co ma mieć również wymiar praktyczny, bardzo ciekawa jestem , gdzie byście się dziewczyny w takiej stylizacji wybrały . Proszę zostawcie swoje propozycje w komentarzu, jestem ich bardzo ciekawa. 

p.s. mam tylko nadzieję, ze nie przepłacę dzisiejszych zdjęć chorobą, bo robienie zdjęć w takim stroju przy -1 to tylko kosmitka mogła wpaść na taki pomysł ;)






























                                                               Body -           ZARA
                                                               Marynarka - ZARA 
                                                               Spódniczka - ONLY
                                                               Torebka      - ZARA
                                                               Kozaki       - moja szafa ;)
                                                               Kolczyki    - APART 

CONVERSATION

40 komentarze:

  1. Podjąłeś także wyzwanie innych blogerów? Uwielbiam twoją estetyczną opcję, kocham twój wygląd. Nawet z chusteczką na głowie, która uniemożliwia mi zobaczenie twoich pięknych włosów! Bluzka z dekoltem Bardot jest urocza, a spódnica wygląda cudownie na tobie. Fantastyczna kurtka i fantastyczny komplet. Cały zestaw jest jasny, a nogi szczególnie świecą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Josep ja bardzo lubię wyzwania i mam nadzieję,że jeszcze nie raz uda mi się coś fajnego przedstawić . Pozdrawiam bardzo serdecznie

      Usuń
  2. Kosmitka z Kuby... niesamowity look, spójny i przeinteresujący, siedzę i sobie oglądam. Od body i od torebki oczu oderwać nie mogę. A połączenia srebra z tym..złotem? ... beżem?... cokolwiek to jest za kolor, jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno tak to beż taki cielisty odcień, i tez się tym body zachwycam ;). Bardzo się cieszę że spodobała Ci się moja wersja "kosmitki" Pozdrawiam bardzo ciepło :)

      Usuń
  3. Bea, gdzie jest mój komentarz ?????? Jeśli to znowu te maszyny to się wścieknę, jeśli to moderacja, to spox, sprawdzam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko to maszyny bo ja nie moderuje komentarzy wchodzą na żywca

      Usuń
  4. ACH , ACH, ACH !!!!!
    Kosmos zwariuje !!! tak seksownej kosmitki tam jeszcze nie było !!!!!!!!!
    Cudownie wyglądasz - TURBAN !!!!!!!!!!!!!!! I ta spódnica !!!!!!!!!
    Zachwycająco !!!!!!!!!
    Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana czy ta kosmitka jest seksowna ;) ? nie wiem, ale tylko takim zestawem dysponowałam :) Buziaki kochana
      p.s. wyzwanie było super

      Usuń
  5. Super wygląd, mój wzrok przyciągają prześliczne body.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahaha kubańska kosmitka. Zaskoczyłaś mnie absolutnie. Turban i spódnica zjawiskowe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu tylko cygara mi brakuje ;) . Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  7. Jak super, ale piękna kosmitka w cudownej stylizacji. Bardzo mi się wszystko podoba, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam jeszcze wszystkich Kosmitek, ale chyba będziesz najbardziej seksowną Kosmitką. Zapewne wyprawiono Cię za Ziemie, żebyś uwodziła ludzi. Wyglądasz obłędnie !!! Tak, chyba tylko Kosmitka nosi gołe, piękne zarazem, ramiona zimą.
    Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu zdecydowanie tylko kosmitce przy -1 może nie być zimno . Buziaki :)

      Usuń
  9. The day silver turned better than gold!!! You are Amazing!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bea, z Twoją stylówką mam bardziej vintage skojarzenia, oczywiście vintage przełamany nowoczesnym sexapilem :) Piękna gra w ciepło-zimno :) Torebeczka bosko pasuje do body, a gdybym nie musiała zasłonić też wybledzonej buzi to taki cudny turban byłby idealnym rozwiązaniem zamiast mojego kasku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola no ten turban miał nadać tej stylizacji "kosmiczny" wymiar, chyba nadał jednak inny, bo pomysł z kaskiem w Twojej stylizacji - to strzał w 10. Buziaki

      Usuń
  11. Niezwykle seksowna Kosmitka z Ciebie :))) Strój idealny na kosmiczny bal karnawałowy :))) SUPER!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. An, oj tak na bal karnawałowy jak znalazł . Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Bardzo fajna z Ciebie kosmitka!!! Świetne są Te Wasze posty

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Na moim instagramie ruszył konkurs wygrywa 15 osób!
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia fakt fajne pomysły dziewczyny maja, chociaż nie ukrywam że niektóre dość trudne i wymagające.
      Koniecznie muszę nadrobić zaległości na Twoim blogu.

      Usuń
  13. Ciekawe przedstawienie tematu spódniczka na pewno przyda się w każdej garderobie również marynarkę możemy wykorzystać w różnych wydaniach .Swietnie 👏💖☃️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dokładnie tak, każdy element tej stylizacji jest do wykorzystania w innych zestawach. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. Kurczę i znowu kolejne wyzwanie mnie ominie, bo nie mam w szafie nic kosmicznego grrrr
    fajnie, że dziewczyny stworzyły taką grupę, mam nadzieję, że dołączę do kolejnej zabawy :)

    Świetnie wyglądasz kosmitko ;) hihihi

    buziaki :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dario koniecznie musisz wziąć udział w kolejnych wyzwaniach, bo to fajna zabawa, a dziewczynom nie brakuje inwencji.
      Buziaki :)

      Usuń
  15. Hahaha, też najpierw do głowy przyszła mi folia aluminiowa! Ale stwierdziłam, że jak mnie sąsiedzi zobaczą tak "ubraną", to oszaleją z wrażenia, więc im oszczędziłam :DDD
    Kosmiczny turban - tego jeszcze nie było! Pomysł świetny, a wykonania zazdroszczę. Mniamniuśna z Ciebie kosmitka ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ja też ze względu na sąsiadów zrezygnowałam z tej folii aluminiowej, a miałam całkiem konkretny plan. W turbanie i srebrnej marynarce już wyglądałam dość "kosmicznie" przy folii mogliby na zawał zejść, wiec im tego oszczędziłam :)

      Usuń
  16. Mnie też ten turban skojarzył się z Kubą, także jesteś Kubańską kosmitką, bardzo seksowną i kobiecą, świetny pomysł na ogranie wyzwania, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko no jakoś tak z tym turbanem wyszło, innego pomysłu nie miałam . Buziaki ;)

      Usuń
  17. Bardzo seksowna z Ciebie Kosmitka! ... i baaardzo pokojowa! :)Super Beatko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda Magda :) też myślę że bardzo pokojowo wyglądałam . Buziaki :)

      Usuń
  18. Wiedziałam!
    Twoja Kosmitka jest jak TY! Seksi, ale z klasą...a do tego z pazurem!!!!
    Boska jest!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko bardzo, bardzo Ci dziękuję 😘 Buziaki

      Usuń
  19. Świetna interpretacja tematu! Jestem zachwycona tą stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło . Dziękuje bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  20. Mam nietypowe pytanie. Czy to body z Zary byłoby może do odsprzedania?

    OdpowiedzUsuń