HOT - NIE TYLKO BLUE VELVET - NOT ONLY 'BLUE VELVET'

             


Pędzę ostatnio jak szalona. Moje własne pomysły na stylizacje, przeplatają się z wyzwaniami fenomenalnej grupy czyli #phenomenalus

Dziś klimaty związane z #velvet co w tłumaczeniu na język polski znaczy: aksamit, oraz ni mniej ni więcej jak - welwet .
Do końca zastanawiałam się, czy wezmę udział w wyzwaniu bo moja szafa nie obfituje w ubrania z aksamitu, ani welwetu. Nie dlatego, że nie lubię, bo wręcz przeciwnie, ale raczej dlatego że pomimo , że wróciły znów do łask, to w sklepach nie tak łatwo można znaleźć coś ciekawego,. 

Dziś przedstawiam Wam sukienkę, oraz bluzkę właśnie z welwetu, z tym że dodatkowo obie są haftowane, a jak wiadomo jestem miłośniczką haftów, no i wpisują się w tak lubiany przeze mnie styl etno-folk (już nie będę używać słowa BOHO)

Koszulę przedstawiłam w 3 odsłonach. Chciałam pokazać, że jest to tak uniwersalny fason, krój i materiał, że świetnie prezentuje się w bardzo wielu połączeniach. Zabrakło tutaj połączenia z jeansami, ale to jak wiadomo najbardziej oczywista wersja. 

I wersja 

Folkowo i energetycznie

 W tej wersji koszulę połączyłam ze spodniami z materiału, kolorystycznie nawiązującymi do elementów haftu. Spodnie idealnie zgrały się z płaszczem i szalem . Botki na wysokim obcasie , czarna torebka i mamy gotową stylizację. Niby elegancko, ale poprzez koszulę w folkowym stylu jest w niej również odrobina luzu. 













Bluzka - ZARA
Płaszcz - ZARA
Botki - ZARA
Szal - szafa
Spodnie - szafa 

II wersja 

Welwetowa elegancja 

Tutaj tą samą koszulę, założyłam na .........SUKIENKĘ z aksamitu. Tak , tak dobrze przeczytałyście. Świetna by była oczywiście spódniczka, ale ponieważ u mnie takowej brak , gdzieś z czeluści mojej szafy, wygrzebałam czarną sukienkę, której chyba jeszcze nigdy na sobie nie miałam , bo jakoś się nie składało i długość nie moja, a tu okazała się super. (zresztą zobaczycie ją w mojej ostatniej stylizacji, gdzie będzie pełniła ....trochę inną funkcję). Pomysł na założenie sukienki pod bluzkę, wtedy kiedy fason bluzki (luźna) na to pozwala, to całkiem fajna opcja. Zresztą oceńcie sami .






Bluzka - ZARA
Sukienka - Szafa
Kozaki - Sergio Todzi
Bransoletka - Aleksandra Strippentow
Bransoletka - Lilou
Bransoletka - Stradivarius
Pierścionek - Pandora
Szpilki - Lasocki


III wersja 

Skóra i Welwet 

W III wersji  postawiłam na połączenie dwóch różnych faktur, czyli miękkości welwetu ze sztywnością ekoskóry. Czerń i czerwień lubią się od zawsze, ale style znów są przeciwstawne ... folkowa koszula i seksowna, obcisła spódniczka jak widać mogą tworzyć również fajny duet. 




Bluzka - ZARA 
Spódniczka - Marie Odzież Damska
Kozaki - Sergio Todzi
Wisiorek - Lilou

IV wersja 

Sukienka :) a może tunika?


To jeden z moich wyprzedażowych nabytków, jakoś umknęła mi w regularnej sprzedaży, a szkoda bo ta miała super cenę, ale nie do końca mój rozmiar....niby w S się zmieściłam, ale długość jest już problematyczna. Na pewno muszę pomyśleć jak ją przedłużyć, ale na szybko jedynym pomysłem było właśnie założenie wspomnianej wcześniej czarnej sukienki . Zawsze to jest jakaś opcja i być może właśnie sukienka 
w przyszłości stanie się spódniczką, bo w ten sposób mogłabym ją wykorzystać w wielu innych stylizacjach. Sukienka ma tak przepiękne hafty, ze nie martwiłam się jej długością. No i przepiękny odcień butelkowej zieleni. Miłość od pierwszego wejrzenia. Przewrotnie założyłam do niej  cyklamenowe szpilki. 

Co myślicie o takim połączeniu kolorystycznym?

A efekt zobaczcie sami. 










Sukienka - ZARA
Szpilki - Ryłko 
Bransoletka- Ania Kruk 


Oczywiście jeszcze hasztagi, żeby można nas było odnaleźć



p.s. i od razu się przyznaję, pozazdrościłam Oli- Lumpoli z bloga TUTAJ, oraz Edytce z bloga - Turkusowy Kwiat - TUTAJ zdjęć z psami...to ja mam chociaż zdjęcie z figurką psa :)


drugie p.s. #ZARA już chyba powinna mi jakąś zniżkę zaproponować 




CONVERSATION

35 komentarze:

  1. No inne szpilki byłyby błędem, te są doskonałe!!!!!.
    Pierwsza bluzka czy koszula ma istotnie szereg możliwości, każda wersja piękna i każda ciekawa. Jednak to własnie to zielone coś skradło moje serce, z różowym pasuje przecudownie i zachwyca do bólu. Przepięknie... i te Twoje nogi do samej ziemi...ech....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to zielone coś, stanie się tuniką, i na pewno założę ja częściej niż sukienkę. Z tymi nogami ;) wiesz . Buziaki

      Usuń
  2. Bea przepiękne masz oba te haftowane cuda i w obu bosko sie prezentujesz ☺ Bluzeczka najbardziej podoba mi się z czerwonà skórą a sukienka ma boski kolor i idealną długość ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko...no co do długości to nijak się nie zgodzę...ale już wiem że ją skrócę i będzie tuniką, tylko siostra mi tu się na nią czai...muszę zanieść do skrócenia gdzieś indziej...hi hi ;) bo do mnie nie wróci .

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja piękna bordo z czernią i motywy haftu to to co lubię,ale ta bluzka w kolorze butelkowej zieleni mnie powaliła już obmyślam plan jak mogłaby trafić do mojej szafy wiesz Beatko ta bluzka jest bardzo brzydka 😅😅😘😀❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha.... mówisz brzydka .... ok ;) to Ci nie pożyczę . Buziaki :)

      Usuń
  5. Bardzo piękne i twarzowe zestawy. Jednak ten pierwszy najbardziej mi się spodobał. Pozdrawiam Cię Beatko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu zgadzam się z Tobą ... Pierwszy najlepszy Buziaki ❤

      Usuń
  6. Same cudowności, tym bardziej, ze podzielam twoją miłość do haftów. Trudno wybrać jeden najlepszy, zresztą po co, wszystkie zestawienia sa świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ❤❤❤ tak hafty to moja miłość i ten trend najbardziej mnie cieszy bo jest w czym wybierać .Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. świetne propozycje, super jest ta bluzka! wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo dziękuję bardzo i pozdrawiam 😘😘😘

      Usuń
  8. Każda propozycja ma coś w sobie

    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio bardzo dziękuję 😘 i miłego dla Ciebie

      Usuń
  9. Jestem zachwycona twoimi propozycjami. Piękne i twój aksamit bardzo stylowo i poprostu piękne stylizacje, w których wyglądasz zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu bardzo mu miło 😘 dziękuję bardzo ❤

      Usuń
  10. Aksamit i hafty prezentują się bosko! Oczarowały mnie Twoje propozycje.
    A w ogóle, zarówno Ty Beato, jak i OLa - Lumpola i Margot tak cudnie i swobodnie "pozujecie" do zdjęć, że nie mogę zdzierżyć mojej "sztywności".
    I sama już nie wiem, czy w ogóle jeszcze stawać przed aparatem... :(
    Ja często zakładam tuniki na wąską małą czarną, tak sobie kiedyś wykombinowałam:)
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to chyba nie jest tak...mam czasem dni że stoję jakbym kij połknęła i od niedawna dopiero zaczynam się "luzować" jest to łatwiejsze kiedy nie ma publiki w postaci innych ludzi... Buziaki 😘

      Usuń
  11. Piękne tuniki :))) I wszystkie pomysły równie piękne - ale chyba ta ostatnia z cyklamenowymi szpilkami jest dla mnie po prostu idealna :))). Śliczny pies hahaha
    Twój bordowy zestaw - płaszcz, spodnie, szalik potrzebuję w trybie pilnym ;)
    Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margo kochana wpadaj ...zestaw Ci pożyczę nie ma problemu 💋💋💋💋
      P.s. piesek przywieziony z jakichś wojaży ...póki co drewniany ale niebawem będzie żywy kot....już się nie mogę doczekać

      Usuń
  12. Velvety, hafty i skóry / wszystko lubię. Beatko, jesteś piękną kobietą i wszystko co nosisz leży na Tobie idealnie, wyglądasz cudownie w tych zestawach !!! Buziaki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu kochana jesteś ❤❤❤ Dziękuję bardzo

      Usuń
  13. Najcudowniejsza czerwona kobieta! Twoje spodnie są piękne i wyglądają idealnie na tobie. Uwielbiam twój sweter w kwieciste wzory, a także uwielbiam to, w jaki sposób bawisz się czernią i czernią, by zamienić wszystko w fantazję i sztukę. Widząc swój wygląd jest pokazem światła i piękna. Sukienka jest cudowna, jest bardzo elegancka i wyglądasz super seksownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Josep bez Twoich cudownych komentarzy ten blog by nie istniał.Dziekuje bardzo 😘

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo, Bea, jesteś bardzo miły. Zawsze boję się kłopotać ...

      Usuń
  14. Świetna tunika, super pasuje w każdym połączeniu czy to ze spódniczką czy ze spodniami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło ☀☀☀

      Usuń
  15. Piersza propozycja najlepsza, pasuje Ci czerwień ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sivka i ja chyba w niej najlepiej się czuję :) Czerwień pokochałam odkąd zostałam blondynką ;)

      Usuń
  16. Nie bardzo wiem, który zestaw najbardziej podoba mi się, bo wszystko mnie zachwyca. Pierwszy zestaw jest mega energetyczny!!! Z ołówkową spódnicą bardzo kobieco, ech...wszystkie propozycje są cuuudne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwyt to mało powiedziane. Tak długo Cię obserwujemy - bez reakcji - i wreszcie napiszemy Ci całą prawdę. Beassima fantastycznie! Skąd dziewczyno czerpiesz tak niezwykłe i świetne pomysły. Chyba realizujesz swoje zamiary, które jeszcze całkiem niedawno byłyby tylko snem. Mamy dużą wyobraźnię i wiemy co oznacza zrealizowanie takiego bloga, który mieści się całkowicie w kategoriach ...art.. To oznacza, że to jest już sztuka do której trzeba zaszeregować również Twoich fotografów. Tak trzymaj. Spodziewaj się, że odezwiemy się częściej. Kochamy piękno, styl, klasę. Ty to masz. Uwielbiamy to. Będziemy starać się coś pisać, ale przytłacza nas profesjonalizm Twoich komentatorów. Cenimy sobie słowa więc wybacz nam od razu, gdy trochę poczekasz. To nie będą 3 lata.
    E&A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E&A pięknie dziękuję :) . Na taki komentarz warto było poczekać. Zapraszam częściej . Buziaki :)

      Usuń