Luz-Blues

Luz- Blues


Dziś mam dla Was stylizację , którą nazwałam Luz - Blues.
To taka swobodna wersja, która świetnie się sprawdzi na co dzień . Pasuje zarówno młodym dziewczynom jak i kobietkom w moim wieku . W zasadzie cała pochodzi z tegorocznej wyprzedaży. Koszulę i spodnie upolowałam w Zarze ..  
W zasadzie jeansy i koszula wyglądają  jakby były kompletem i tworzą bardzo spójną całość poprzez napisy i malunki.  
Myślę że  kolorowe jeansy zdobione malunkami, haftami  to będzie hit nadchodzącej wiosny i zapewne lata i warto mieć takie w swojej szafie. Jeansy z dziurami i przetarciami, chociaż króluja już przez kilka sezonów, raczej także nie powędrują do lamusa .
Całość stylizacji uzupełniłam masywnymi  złotymi botkami ( również z wyprzedaży ) ulubioną ramoneską i czarną torbą z frędzlami w stylu BOHO.
No i na szyi mój ulubiony choker... oczywiście również z tegorocznej wyprzedaży 


I tak oto mamy luźny i wygodny look   .  Co myślicie ? Hot or Not ?









 

                                                                    Koszula - Zara
                                                                    Jeansy -  Zara
                                                                    Kurtka - Promod
                                                                    Torba - przywieziona z wakacji
                                                                   Choker - Zara

CONVERSATION

1 komentarze: