Dyskretny urok elegancji


                                      Dziś nie będę nikogo "zbawiać" , tekst będzie równie oszczędny jak moja stylizacja ;)

                                      Stylizacja jak na mnie bardzo eklektyczna i stonowana, dlatego nazwałam ją "dyskretny urok elegancji" .  Pamiętacie jeszcze , że brałam udział w konkursie zorganizowanym przez Deni Cler Milano? wiem, wiem to było dawno temu, ale jakoś ciągle się nie składało....i udało mi się ją zrobić praktycznie rzutem na taśmę w ostatni  dzień gorącego lata. Ta stylizacja to ukłon i podziękowanie dla wszystkich, którzy oddali na mnie w tym konkursie swój głos, jeszcze raz bardzo Wam kochani dziękuję 

                                      Biała sukienka o prostym kroju i dwuwarstwowy płaszcz o bardzo ciekawym fasonie, firmy DENI CLER  to propozycja, która sprawdzi się na uroczystych spotkaniach , biznesowych kolacjach, a nawet podczas ślubnych uroczystości . Ja dodałam do niej błyszczące szpilki firmy BALDOWSKI, prostą zieloną kopertówkę i srebrny etniczny naszyjnik. 

                                     Przyznam, że ja wolę siebie w bardziej zwariowanych klimatach, ale czasem taki odpoczynek od kolorów i fasonów, dobrze nam robi :), a jakie jest Wasze zdanie?

                                    Zdjęcia Paula czyli http://modaitakietam.blogspot.com/

                         

                                                              Sukienka - Deni Cler Milano
                                                              Płaszcz    - Deni Cler Milano
                                                              Kopertówka - Tk Maxx
                                                              Szpilki    - Baldowski
                                                              Naszyjnik - Mohito
                                                              Okulary   - Versace


















CONVERSATION

29 komentarze:

  1. Do mnie ta stylizacja absolutnie przemawia:)Jest pod kazdym wzgledem idealna : na tyle elegancka ,zeby podobala sie wszystkim i na tyle oryginalana,zeby wzbudzac zachwyt u kazdej kobiety:))) Swietnie,pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko...bardzo miło czytać taki komentarz...przyznam że mnie efekt końcowy również się podoba....chyba mogłabym się przyzwyczaić do takiego stylu. Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Nawet jeśli wolisz się bardziej na luzie, to ogromna przyjemność oglądać Cię w takiej bardzo eleganckiej wersji, klasycznej, pięknej spokojem, kolorami, graficznymi płaszczyznami, przełamanymi mocnymi dekoracyjnymi ale tak wspaniale dobranymi dodatkami, naszyjnikiem i mieniącymi się butami z chwostami. Uwielbiam taką zieleń, pięknie ożywia ten loook, a buty tutaj to prawdziwa wisienka na torcie :) Brawo Bea! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu czasem sytuacja wymaga od nas takiej klasyki, dlatego własnie takiego wyboru dokonałam. Płaszcz skradł moje serce od pierwszego wejrzenia i na pewno nie raz będzie gościł w moich stylizacjach...bo jest nietuzinkowy. Dziękuję Oleńko i buziaki ślę :)

      Usuń
  3. Beatka, świetna sukienka, a Ty przedstawiłaś ją po swojemu, naszyjnik i buty dają pazura tej stylizacji, i jak dla mnie jest super, bardzo mi się podobasz w takim wydaniu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. biel wyglada przepieknie przy takiej opaleniznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda biel i opalenizna to dobry duet .Pozdrawiam ciepło 😘

      Usuń
  5. pięknie! elegancko! z klasą! buty rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko
    Kolejna mega stylizacja. Zwlaszxza ten plaszcz - nietuzinkowy fason co bardzo przykuwa wzrok 🖤🖤🖤🖤. Buciki i kopertowka ddaja troche szalenstwa- uwielbiam 💙💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Joasiu...płaszcz to klasyka i ekstrawagancja w jednym...co do but,ow to szare, lub czarne byłyby oczywiste, a jak wiesz ja jestem kolorowa dziewczyna, stad taki mój wybór . Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz w tym zestawie cieszę się bo ciuteczke się do tego przyczyniłam ale Ty pieknie dobrałaś dodatki super 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu tak, tak bardzo się przyczyniłaś ...dziękuję kochana :)

      Usuń
  8. Misieńko moja, ja uwielbiam Cię w tym zestawie od stóp do głów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje słoneczko :) sama wiesz że łatwo nie było ;)

      Usuń
  9. Drogi Beata, kocham elegancję i styl tej kurtki. Projekt tego okresu pomiędzy płaszczem jest naprawdę piękny. W połączeniu z małą białą sukienką, tak prostą, tak elegancką i tak atrakcyjną, naprawdę jest wspaniałą propozycją. Naprawdę lubię też, projekt sukni, jest bardzo oryginalny. Wspaniałe uzupełnienia, aby stworzyć idealny strój. Wyglądasz naprawdę elegancko i nowocześnie, pięknie i atrakcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Josep...bardzo, bardzo dziękuję . Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  10. ŚWIETNA STYLIZACJA,PŁASZCZ REWELACYJNY.

    OdpowiedzUsuń
  11. I think this outfit is perfect and your jacket is amazing. Basic and stylish at same time. Don't miss my last outfit, now on my blog! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    4 Reasons to wear a white dress

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz!!!
    I własnie o to chodzi w tym powiedzeniu: "Kobieta zmienną jest!" Raz możemy zaszaleć na młodzieżowo, raz retro, a innym razem być kobietą z klasą:D
    A ta stylówka wcale taka spokojna nie jest... Czyżbym przy tych wspaniałych szpilkach, frędzelki widziała?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko kochana...dobrze dojrzałaś, butki mają z tyłu pędzelki takie, no ja tak mam uwielbiam się zmieniać :) ale to już wiesz :)

      Usuń
  13. Cudownie - elegancko, klasycznie, ale jakże nowocześnie i z pazurem. Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń