Kombinezon czyli niewymuszona elegancja



                         Ze nierealnego świata wróżek czyli mojej sesji w lawendzie, dziś wracamy do rzeczywistości. Na dziś mam dla Was propozycję stylizacji która sprawdzi się podczas letnich  imprez, spotkań biznesowych ( oczywiście tych mniej oficjalnych) , ale również na ploteczkach z przyjaciółką przy kawie. 
                         Mój wybór to kombinezon w kwiatowy wzór, który w tym sezonie letnim przeżywa swoisty come-back . Kombinezony na dobre rozgościły się w naszych szafach tak naprawdę kilka lat temu, a jednak moda na nie nie przeminęła, zmieniają się wzory, troszeczkę fasony, a one nadal są z nami. Kombinezon .... skąd taka nazwa, przyznam że nie wiem dokładnie, ale moja wersja brzmi, że nazwa to kombinacja spodni i bluzki, stąd kombinezon, i to wcale nie na jeden sezon ;).  

                          Kombinezony lubię właśnie za to połączenie na stałe góry z dołem, które z jednej strony jest momentami przekleństwem, kiedy trzeba na przykład skorzystać z toalety, ale przez resztę czasu ;) jest mega wygodne , nic się nie wysuwa, nie trzeba się ciągle poprawiać , co w przypadku kompletu bluzka plus spodnie już nie jest takie oczywiste. Kombinezon jest świetną alternatywą dla sukienek i polecam je szczególnie dla tych z Was, które niekoniecznie lubią nosić sukienki, zwłaszcza długie, a okazja wymaga jednak aby nogi były zakryte. 

                         Kombinezon w wydaniu eleganckim  najlepiej prezentuje się z butami na wysokim obcasie. Ja do tej stylizacji wybrałam, dwukolorowe sandałki z zakrytą piętą, ale świetne będą również gładkie szpilki, albo sandałki na słupku, lub szpilce. W wersji luźnej możemy do kombinezonu założyć trampki, klapki na słupku, lub balerinki. 

                          Jako dodatki do stylizacji posłużyła mi znana z moich innych stylizacji duża zielona kopertówka , delikatna złota biżuteria i nieodłączne latem okulary przeciwsłoneczne.

                     




Duża kopertówka w moim przypadku posłużyła mi nawet jako ochrona przed lekkim kapuśniaczkiem jaki padał podczas tej sesji. 

Myślę że chociaż jeden kombinezon powinien się znaleźć w szafie każdej z nas, ale to Wy musicie się w nim dobrze czuć i zdecydować się TAK czy NIE.

Będzie mi bardzo miło jeśli podzielicie się ze mną swoim zdaniem w komentarzu. 

Zdjęcia nieoceniona Paula czyli http://modaitakietam.blogspot.com/
Dziękuję kochana :)



Kombinezon - ZARA
Buty - ZARA
Torba - Tk Maxx
Okulary - Tk Maxx
Biżuteria - Apart, Stradivarius, Pandora

CONVERSATION

33 komentarze:

  1. POlecam się :) WYglądałaś przepięknie, to jeden z moich ulubionych zestawów u CIebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula dzięki, bez Ciebie nie byłoby takich cudnych zdjęć. Dziękuję i buziaki

      Usuń
  2. Rewelacyjny look i zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wioletinko dziękuję bardzo . Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. Super z klasa elegancko❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Kolejna super stylizacja. Kombinezon robi robotę ;) Bardzo fajnie zgrane kolorystycznie szpileczki. Super! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Larisso kombinezon to fajna rzecz...a ci do stylizacji to tyle ich czeka w kolejce... Tylko doba za krótka Buziaki 💛💚💙

      Usuń
  5. Madziu dziękuję...pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Stworzyłaś świetną stylizację :) pięknie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny zestaw Bea ☺ Jest kolorowo, a jednocześnie elegancko i posągowo ☺ wspaniały wzór i fason kombinezonu, fantastyczne buty i torebka, którą uwielbiam ☺ Buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ta torbę uwielbiam zwykle kopertówka są dla mnie za małe a ta w sam raz... Dziękuję Oleńko ❤

      Usuń
  8. Kombinezon jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nippi zgadzam się..przyciąga wzrok .Pozdrawiam 😘

      Usuń
  9. Twój urok osobisty sprawia, że we wszystkim wyglądasz świetnie ale dzisiaj to już przesadziłaś ! Figura, włosy, uśmiech i ten genialny kombinezon sprawiają, że ta stylizacja powinna trafić do Vogue'a. No i Paula to świetny fotograf. Super, dziewczyny !
    Pozdrawiam Was obie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu to by się nazywało spełnienie marzeń przez wielkie M....ale to zasługa Paulin zdjęć...uwielbiam sama siebie na jej zdjęciach to juz narcyzmem pachnie.Dziekuje Soniu u Ciebie też piękna stylizacja ...😘😘😘

      Usuń
  10. Bosko! Ten kombinezon ma potencjał. Idealny na wakacje. Kameleon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda bardzo się cieszę. Kameleon musi być kobietą ;)

      Usuń
  11. Piekne kolory:). Perfekcyjny dobor dodatkow💙💚. Love the shoes🍀🍀🍀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu dziękuję bardzo, tu właśnie dodatki grają drugie skrzypce, ale są równie ważne. Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  12. Świetna stylizacja
    Wyglądasz w niej rewelacyjnie
    pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, to również zasługa pięknych zdjęć Pauli z http://modaitakietam.blogspot.com/

      Usuń
  13. Wyglądasz w nim zjawiskowo!!! Sam w sobie jest piękny, ale Ty dodajesz mu 100% kobiecości!
    Śliczne sandałki!!!
    Fotki super:))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatka, super ten kombinezon, wyglądasz w nim jak milion baksów, ja też lubię kombinezony i taki post już czeka w kolejce. Pauli wyrazy uznania za fotki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, ja uwielbiam Cię ww sukienkach, ale z niecierpliwością czekam na post kombinezonowy. Pozdrawiam i buziaki ślę :)

      Usuń
  15. Kombinezon świetny, przyznam szczerze, że nie widziałam go w Żarze, a szkoda. Wygladasz w nim idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusia bo to był sam początek kolekcji wiosennej, i chyba szybko zniknął ze sklepów. Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Po prostu przepięknie - elegancko, stylowo, inaczej, kolorowo, niewiarygodnie zgrabnie :)))))) . Ściskam - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana bardzo..buziaki przesyłam. :)

      Usuń
  17. Bardzo ładny kombinezon, pełna elegancja. Do twarzy Ci też w tym kolorze. Mnie bardzo kombinezony damskie wieczorowe się podobają. Nie sądziłam, że będę ich fanką ale przekonałam się i dziś mam w swojej szafie 4, a piąty już do mnie jedzie. Zamówiłam ostatnio kombinezon, który znalazłam na https://mybaze.com/pl/inspiracje-kombinezony-damskie-wieczorowe akurat się przyda na majówkę. Wyjeżdżamy do Zakopanego.

    OdpowiedzUsuń